Директорът на технологичния гигант Apple Тим Кук е написал отворено писмо до потребителите, в което признава широкоразпространеното оплакване на клиентите на компанията от новото им приложение за
карти и навигация Maps.
"В Apple ние се стремим да поддържаме световната класа на продуктите си, като искаме те да доставят възможно най-доброто преживяване за клиентите ни", пише Кук, цитиран от "Си Ен
Ен".
"Със стартирането на новото приложение миналата седмица не успяхме да постигнем този ангажимент. Съжаляваме за разочарованието на нашите клиенти. Правим всичко, което можем, за да подобрим
ситуацията", допълни той.
След като използваше картографските данни на Google в продължение на пет години, Apple направи завой чрез ъпдейт на операционната си система iOS 6, която се използва от милиони устройства iPhone и iPad. Новият Apple Maps е вграден във всички смартфони iPhone 5, които влязоха в продажба преди седмица.
Apple Maps се захранва от значително по-малко данни в сравнение със своя предшественик. Огромната база данни на Google от географски точки е заменена с далеч по-малкия списък на Yelp, както и
собствената база данни на забележителности, съставена от Apple.