През 2015 година известната контурна бутилка на Coca-Cola празнува своята 100-годишнина. Превърнала се в икона, тя е неповторимо съчетание на форма и функционалност. Историята на контурната бутилка е история, изпълнена със 100 години вдъхновение и по този повод компанията представя ексклузивна колекция от мини алуминиеви бутилки, която връща времето назад.
Дизайн, който разказва истории или цветно пътешествие през ярките събития на епохата, намерили артистичната си интерпретация, представляват малките бутилки Coca-Cola. Историята на контурната бутилка е част от всекидневието и от специалните моменти, част от нестихващия стремеж към щастие.
100-годишната стъклена бутилка на най-популярната напитка в света, е със статут на класическа икона в дизайна на опаковки, а в качеството си на муза на творци като Анди Уорхол, Кийт Харинг, Долче и Габана, и много други известни имена в областта на изкуството и модата, се превръща в явление в съвременното изкуство и поп култура.
Целунати от емблематичната бутилка са музикалните и кино икони от миналия век Елвис Пресли, Рей Чарлз и Мерилин Монро - ярки символи на едно общо преживяване, споделяно от поколения през последните 100 години и част от мащабната кампания „Целувка щастие“, която вече обхвана цялата страна. С кампанията „Целувка щастие“ Coca-Cola ни припомня, че през своята 100-годишна история бутилката е събрала над трилион и половина целувки и неслучайно е най-целуваният предмет в света. Кампанията, която интригува с посланията „Целунах Мерлин“, „Целунах Елвис“, „Целунах Рей“ ни показва, че преживяването да отпиеш от бутилката е достъпно, както за звезди, така и за всеки един от нас, който вярва, че целувката е щастие и само началото на нещо по-голямо, което предстои.
Рекламните кампании на Coca-Cola винаги са в унисон със социалните и културни тенденции, и това особено силно се усеща в средата на XX век, когато ярък исторически отпечатък имат събития като Втората световна война, а също така антивоенните настроения, хипи вълната и движението за правата на жените през 60-те и 70-те години на миналия век. Рекламните визии интерпретират важните обществени теми по модерен и запомнящ се начин. Във високотехнологичния XXI век, динамичният темп на ежедневието и нарастващите очаквания към съвремения човек задълбочават жаждата за истинско щастие. Споделянето на моменти на радост и подхранването на оптимизма са вдъхновяващите послания в кампаниите на Компанията - „Жажда за живот“ през 2006 г. и „Отвори път на щастието“ през 2010 г.