Уникален Coca-Cola Pop-Up Store пристигна в България като част от европейското турне на марката по повод 100 години от създаването на контурната бутилка. Страната ни е една от осемте, в които пътуващият свят на Coca-Cola ще зарадва феновете с възможността да се докоснат до дизайнерски дрехи и аксесоари, носещи световно известния бранд.
Coca-Cola Pop-Up Store в София беше открит на ексклузивно събитие, събрало медии и приятели на марката в лицето на Мартен Роберто в ролята на водещ, младите звезди от X-Factor – Михаела, Невена и Кристина. Атрактивното перкусионно шоу на Николай Данев с бутилки Coca-Cola и творческият кът, в които контурните бутилки от напитката заживяха втори живот под формата на вази и поставки за бижута, привлякоха силно вниманието на публиката.
Кристина, Михаела и Невена представиха за първи път пред публика на живо общата си песен „Любов за пръв път“. Партито уважиха и Вдъхновители на кампанията „Целувка щастие“, чиито истории, разказани на сайта www.shareadream.bg, ежедневно мотивират хората в страната да споделят смелите си мечти за България в бъдеще време.
Приятна изненада за гостите на партито, а и за всички гости на Coca-Cola Pop-Up Store са персоналните бутилки със снимки, които се създават на място. Феновете на Coca-Cola ще могат да се сдобият с персонализирана бутилка след покупка на артикул в магазина. Разнообразието на дрехи и аксесоари впечатлява с уникалния дизайнерски подход и интепретации на марката Coca-Cola, която винаги е била вдъхновение за модата. Дрехи, шапки, чанти, козметика и бижута ще предизвикат интереса на ценителите.
България е единствената страна, в която ексклузивния обект ще посети три града. Coca-Cola Pop-Up Store ще бъде в София в периода 29 май – 2 юни пред The Mall, в Пловдив от 4 до 8 юнина централния площад в града и в Бургас от 11 до 15 юни на площад Тройката. Феновете на марката ще могат да го посетят в часовия интервал от 11.00 до 21.00 часа.