Само месец след пускането на най-новото iPhone приложение на Facebook за съхранение на новини – Paper, интересът към него се срина, пише „Бизнес Инсайдър“.
На първия ден от пускането, 3 февруари 2014 г., услугата беше номер 1 сред социалните приложения и на първо място в електронния магазин Itunes. Днес вече то се намира на 76-о място сред социалните приложения в света и на 965-о в САЩ.
В сравнение с най-големия си конкурент Flipboard, Paper е с много по-добър дизайн, смятат експерти. Затова и данните за сриналата се популярност са изненадващи за много потребители.
На фона на рязко спадащия интерес към новото приложение на Facebook, Flipboard все още си остава на стабилно ниво – 833-о място в САЩ и 12-о място в своята категория „Новини“.
Успехът на Paper не беше гарантиран на 100% още при пускането му предвид факта, че социалната мрежа на Зукърбърг до момента не се е справяла винаги при копирането на популярни приложения. Примерът тук е с Poke, който Facebook пуска като конкурент на Snapchat. След временен скок в интереса към приложението за видео съобщения в момента Poke почти не се използва. Друг неуспешен опит е с Currents – клонинг на Flipboard за iPhone и Android, който също потъна в забвение.