След повече от година тестване социалната мрежа Facebook обяви, че е готова да пусне на пазара версията за професионалисти, която ще се нарича Facebook at Work, предаде Reuters. Новата услуга, която ще е насочена към работещите хора, до голяма степен ще е идентична със сега съществуващата социална мрежа и също ще има „фийдове“ с активността на останалите потребители, възможността постовете им да бъдат харесвани и чат услуга.
„Бих казал, че 95% от това, което сме разработили за Facebook, ще бъде адаптирано и във Facebook at Work”, посочи Жулиен Кодорню, който е директор в компанията, цитиран от Reuters. Една от разликите е, че потребителите на Facebook at Work ще трябва да създадат и използват профили, които са различни от тези във вече съществуващата социална мрежа. Освен това се разработват и специални системи за повишаване на сигурността на новата услуга.
Бета версията на Facebook at Work беше отворена за тестване от компании през януари, като ползвателите можеха да се регистрират само с покана. След официалното ѝ пускане тя ще е достъпна за всички компании, като от Facebook планират да въведат такса от „няколко долара на месец за всеки потребител“ за хората, желаещи да използват преференциалните услуги. Платеният пакет ще предоставя възможността да се извършват анализи и ще има клиентска поддръжка, каза говорител на компанията.