Промоционалните съобщения в Gmail може скоро да изглеждат по различен начин за някои потребители. Google експериментира в нов начин за показването им, който набляга на снимките.
Новата визия, наречена от Google решетъчен изглед (grid view), поставя имейлите с прикачени снимки от раздела Promotions в решетка, в която се появят въпросните изображения.
„Разчитайки единствено на информацията, публикувана в subject полето на имейла, може да бъде предизвикателство да изберете бързо офертите, който ви интересуват най-много“, коментира продуктовия мениджър на Google Арон Ротман в блог постинг, с който обявява началото на експеримента.
„За да ви помогнем да откриете по-бързо това, което търсите, сега можете да се включите в новият полеви тест на Gmail, който ще ви позволи да преглеждате раздела Promotions в по-визуален начи“, добаява Ротман.
За да ви улесни в търсенето на имейли, решетъчният изглед идва с безкрайно скролиране надолу. Ако пък не ви хареса новата функционалност може да бъде изключена по всяко време, обещават от Google.
Всички, които искат да пробват новата услуга могат да се регистрират тук. Така ще има шанс те да бъдат избрани от Google за изпитанията.