Новите данни на компанията Hitwise, която изследва интернет трафика, сочат победа на Google при търсенето, но загуба при новините, електронната поща и финансовите услуги от Yahoo и Microsoft, съобщава сайтът Pocket-lint.co.uk.
Резултатите, които се базират на използването на Интернет в САЩ, показват, че Google има 47,4% дял в интернет търсенето в сравнение с 16% за Yahoo и 11,5% за MSN.
Когато става въпрос за електронна поща обаче, Yahoo доминира с 42,4%, следвана от Hotmail на Microsoft – 22,9% и Gmail на Google с нищожните 2.54%.
При новините резултатите са следните: Yahoo – 6,3% в сравнение с 1,9% за Google. При бизнес и финансовите услуги разликите са още по-големи. Yahoo Finance получава 34,9%, MSN Money Central – 13,4%, а Google Finance – 0,29%.
Що се отнася до пътни карти, и трите компании губят от Mapquest, която според Hitwise заема 56% от търсенето в Интернет в САЩ. Yahoo се подрежда втора позиция с 20,5%, Google Maps на трета със 7,5%, следват MSN Virtual Earth с 4,3% и Google Earth с едва 2%.