От Motorola Mobility изглежда усилено се подготвят за пускането на първия си флагмански смартфон – моделът Мото X. Очакванията са той да се превърне в голям хит и да възвърне славата на закупения от Google мобилен производител.
За да гарантират успеха си, от Google няма да разчитат единствено на техническите параметри на апарата и на, както твърдят слуховете, уникалните му възможности за хардуерна персонализация. Технологичният гигант възнамерява да похарчи над 500 милиона долара за мащабна маркетингова кампания на територията на САЩ и Европа.
За тези пари несъмнено могат да се направят наистина много неща, само ако вземем предвид, че 30-секунден рекламен клип в най-скъпото рекламно време – на финала по американски футбол „Супербоу“, струва „само“ 4 млн. долара.
В опит да подгреят публиката за новия телефон, Google вече пуснаха рекламно каре в няколко американски вестника. В него няма снимка на телефона, а само на двама души, които скачат в езеро.
Рекламният слогън на кампанията „Създаден от теб. Сглобен в САЩ“ наведе наблюдателите на мисълта, че в случая става въпрос за телефон с компоненти, които се могат да се изберат от предварително от потребителя. Така всеки би получил уникален персонализиран вариант на MotoX, базиран на изискванията му и на финансовите му възможности.
Очаква се смартфонът да удари пазара по някое време до края на тази година.