Google Inc пусна във вторник безплатен тул, който позволява на фирмите да си добавят или да ъпдейтват фирмени списъци с информация, подобни на работно време и адреси, които се появяват в рамките на резултатите им от търсенето.
Google, лидерът в сектора на търсенето в Интернет, каза че неговия Местен Бизнес Център тул вече е на разположение на компаниите в САЩ, включително и на тези които нямат Интернет страница.
Доставчиците на услугата за търсене се целят в това потребителите да използват улугата за търсене, за да откриват реторанти, складове или доставчици на услуги, като химическо чистене или водопроводчици.
Търсенето, в момента е един от най-конкурентните пазари в процъфтяващия сектор за търсене в Интернет като доставчиците виждат потенциални печалби в търсенето на реклами.
Групата на Келси прогнизира че американския пазар за реклама ще достигне 5.1 милиарда долара до 2009, с общо търсене наброяващо 3.4 милиарда долара, или 2/3 от общото. Търсенето на реклами отбеляза 162 милиона долара през 2004, според компания за маркетингови изследвания./yahoo.com