Хюлет-Пакард (НР) завърши централизацията на информационната инфраструктура на Българска Пощенска банка (БПБ). Проектът е реализиран за рекордния срок от една година. В резултат от успешното централизиране на ИТ инфраструктурата на банката са обединени информационните системи на 28-те й регионални клонове.
Това позволява клиент на банката да може да бъде обслужван от всеки клон на БПБ в страната. Консолидацията на информационната система дава възможност на банката да предлага нови продукти и услуги на българския пазар както и да развива нови канали за банкиране. От друга страна ръководния екип ще може да получава експресна информация за актуалното състояние на банката, което ще позволи взимането на гъвкави и оптимални мениджърски решения. Очаква се, благодарение и на проекта, реализиран от Хюлет-Пакард-България, БПБ да стане изключително конкурентноспособна и агресивна финансова институция. Централизацията на информационната инфраструктура на БПБ представлява замяна на затворени платформи с отворена MS Intel базирана инфраструктура. При реализирането на проекта Хюлет-Пакард-България си партнира с българската софтуерна компания Csoft и лидерът при мрежовите продукти Cisco.
Това съобщиха от БГНЕС за ECON.BG.