Рекламодателите за пръв път започват да обръщат по-голямо внимание на социалната мрежа са споделяне на снимки и видеоклипове Instagram, отколкото на Twitter, показва ново изследване, цитирано от Reuters. Това е поредната слабост на Twitter, като до скоро анализаторите бяха предимно на мнение, че приходите от реклама на компанията са сред положителните ѝ страни.
Анализът на заинтересоваността на рекламодателите е извършен от подразделение на Comcast наречено Strata, а данните бяха публикувани в седмицата, през която продуктовият директор на компанията обяви, че я напуска. В друго изследване, публикувано от анализаторската компания eMarketer по-рано през месеца, се посочва, че и Snapchat е напът да изпревари Twitter за вниманието на потребителите.
Изследването на страта обхваща 83 рекламодатели, които е трябвало да посочат коя е социалната платформа, която техните клиенти предпочитат да използват. Шестдесет и три процента от запитаните са отговорили, че най-вероятно ще рекламират в Instagram спрямо 56%, които са посочили Twitter. Facebook доминира изследването, като 96% от анкетираните са изтъкнали, че биха искали да рекламират там.
Предвид продължаващите проблеми с изключително бавното покачване на броя активни потребители, използващи Twitter, и високото текучество по ръководните позиции на социалната мрежа, до момента главният изпълнителен директор на компанията Адам Бейн все пак успяваше да убеди рекламодателите да пускат обяви в нея. От 2010 г., когато беше назначен на поста, приходите на компанията успяха да нараснат до повече от 1 милиард долара годишно.