Козметичният лидер L'Oreal представи ексклузивно умно огледало по време на изложението Viva Technology 2018 в Париж. Иновативното смарт огледало дава възможност на потребителите виртуално да видят как ще изглеждат с определен грим и дали ще отива на тоалета им. Тази прототипна технология е разработена специално за изложението от фирмата ModiFace, която наскоро бе придобита от L’Oreal, и от старт-ъп партньора на L'Oreal – MemoMi.
Друга технологична иновация в красотата, която френският козметичен гигант демонстрира по време Viva Technology Paris 2018 (24-26 май) е най-новата AR технология, разработка на ModiFace. Тя позволява на клиентите да проведат онлайн консултация на живо с професионален гримьор, който стъпка по стъпка ще им покаже как да се гримират правилно според чертите на лицето и кожата. Потребителите ще могат виртуално да тестват персонализираните съвети за грим, както и да пазаруват продукти онлайн.
В Париж L’Oreal показа и редица други нови технологии, демонстрирайки твърдото си убеждение, че цифровите технологии ще бъдат неизменна част от бъдещото развитие на индустрията за красотата, като предлагат все по-добро виртуално потребителско преживяване:
- Виртуална технология цвят в косите – L'Oreal Professionnel представи виртуална технология за боядисване на косата, базирана на 3D изкуствен интелект, включваща приятен виртуален разговор между фризьорите и потребителите.
- Онлайн иновации за пазаруване – L'Oreal Китай представи две онлайн иновации за пазаруване: 1) Управляван с глас „иконом“, разработен съвместно с марката за мъже Men Expert на L'Oreal Paris, който може да предложи персонализирани съвети за грижа за кожата, както и онлайн магазин за подходящи мъжки продукти за кожата, въз основа на разговор с потребителя; 2) Второто нововъведение е разработено за L'Orеal Paris в сътрудничество с китайския търговец на дребно Alibaba и представлява управлявано с глас огледало, което може да пазарува продукти за грим директно от TMall, базирано на харесвана от потребителя грим визия.
- Custom D.O.S.E – за пръв път в Европа SkinCeuticals представи Custom D.O.S.E, технология, която предлага персонализирана грижа за кожата, базирана на задълбочена кожна диагностика от дерматолог.
- Иновации под душа – La Roche-Posay представи нова концепция за преживяване под душа, разработена заедно с френския старт-ъп Skinjay. Капсулираната душ технология ще даде на потребителите с чувствителна кожа възможността водата, която тече от техния душ, да е в комбинация с дерматологичната грижа за кожата от La Roche-Posay.
- Персонална диагностика за коса – Kеrastase, луксозната професионална марка за продукти за коса на L'Oreal, представи персонална диагностика на скалпа и косата, базирана на комбинация от мобилно приложение и лайвстрийм камера. Тази технология ще позволи на експертите в грижата за косата да препоръчват продукти за коса, които най-добре отговарят на нуждите на техните клиенти.
Като допълнение, с цел демонстрация на това как новите технологии помагат за повишаване на гъвкавостта и ефективността на идеите и производството на L'Oreal, щандът на компанията на Viva Technology Paris 2019 включваше и обособена част, посветена на цифровите технологии в операционните дейности (Industry 4.0), както и робот и 3D принтер за опаковане на прототипи.