Печалбата на най-голямата корпорация за продукти за домакинството - Procter & Gamble, е намаляла по-малко от очакваното, съобщава агенция “Ройтерс”.
Печалбата се е понижила до 2,85 млрд. долара, или 96 цента на акция, от близо 3 млрд. долара, или 1.01 долара за акция, година по-рано.
Компанията прогнозираше печалба от 91 до 97 цента на акция за тримесечието, което приключи през септември.
P&G е намалила разходите си и е ограничила фокуса си върху ключови пазари, продукти и страни. Главният изпълнителен директор на компанията Боб МакДоналд работи по представянето на нова
продуктова гама и връщане на пазарен дял. Друга цел е и намаляването на разходите, които компанията осъществява.
Подбудител на строгите мерки е инвеститорът Бил Акман, който закупи част от акциите на корпорацията през лятото.