Една от най-култовите игри в последно време и един от най-емблематичните филми за последните десетилетия ще обединят сили, за да смаят потребителите. Става въпрос не за друго, а за хитовото заглавие Angry Birds и хексалогията „Междузвездни войни“. Симбиозата между двете ще представлява “Angry Birds: Star Wars”.
Продуктът ще дебютира на 8 ноември за iOS и Android устройства. Сюжетът е напълно ясен – добилите популярност птици ще бъдат „пребоядисани“ и ще получат ролите на класическите персонажи от космическата сага на Джордж Лукас. Ролята на прасетата пък ще бъде поета от имперските войници.
Финландската компания Rovio, отговорна за създаването на Angry Birds, потвърди, че геймплеят на новата игра ще е същия като на предишните заглавия.
Заедно с премиерата на играта, в продажба ще бъдат пуснати и други артикули – популярните плюшени играчки, базирани на играта. В обновения си вид те ще са с джедайски дрехи, в търсене на по-широк потребителски пазар.
Докато Rovio жъне успехи, конкурентът на финландците – Zynga, изпитва затруднения след излизането си на фронта на публичното предлагане. Ситуацията се усложни още повече и след провала на дебюта на борсата а самата социална мрежа Facebook, от която гейминг компанията е силно зависима.
Интересното е, че Rovio се кани да последва Facebook и Zynga и също да пробва късмета си на борсовия пазар, уточнява „Си Ен Ен“. Според юлски доклад, фирмата е реализирала продажби на стойност 106 милиона долара през 2011 година. Мърчандайзингът, както и приходите от лицензи, формират 30% от тази сума. Остатъкът е дошъл по каналите на маркетинга, вграден в игрите ѝ, или пък чрез самите игри, изискващи символична вноска от страна на потребителите.