ОП "Административен капацитет"

по статията работи:

 

Стратегическата цел на програмата е подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост, както и повишаване на професионализма, прозрачността и отчетността в съдебната система.

Специфичните цели на програмата са:

Ефективно функциониране на администрацията и на съдебната система;

Подобряване на управлението на човешките ресурси и повишаване на квалификацията на служителите в държавната администрация, съдебната система и структурите на гражданското общество;

Модерно обслужване от страна на администрацията и на съдебната система.

За постигането на тези цели се предвижда реализирането на следните приоритети:

1. Добро управление;

2. Управление на човешките ресурси;

3. Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление;

4. Техническа помощ.

 Бенефициенти са: държавната администрация на всички нива; Министерство на държавната администрация и административната реформа; органите на съдебната власт (съд, следствие, прокуратура); Министерство на правосъдието; Министерство на финансите; Министерски съвет; дирекция “Управление на проекти и програми” към МДААР; Институтът по публична администрация и европейска интеграция; Националният институт на правосъдието; Националната агенция за приходите; Държавната агенция по туризъм; Държавната агенция за информационни технологии и съобщения; Омбудсман; Агенцията по вписванията; Агенцията за обществени поръчки; Комисията за защита на конкуренцията; Централният професионален регистър; структурите на гражданското общество; местни обществени посредници; Институт по психология – МВР.

Съгласно предварителното финансово разпределение общият бюджет на ОП „Административен капацитет” за периода 2007-2013 г. ще бъде в размер на 180 789 087 евро, от които ЕС (чрез ЕСФ) ще осигури 153 670 724 евро.

Управляващ орган на ОП "Административен капацитет" е Министерството на държавната администрация и административната реформа чрез дирекция “Управление на проекти и програми”. Това министерство вече не съществува! Програмата, де факто, вече не се изпълнява, но до момента беше една от малкото, които се реализираха почти на 100% година за година.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 02.05   455 г. – Вандалите нападат, превземат и плячкосват Рим в продължение на 2 седмици. 575 г. – Започва понтификата на папа Бенедикт I. 657 г. – Свети...