ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 171 ОТ 15 АВГУСТ 2013 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА УСТРОЙСТВЕНИЯ ПРАВИЛНИК НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ И НА НЕГОВАТА АДМИНИСТРАЦИЯ, ПРИЕТ С ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 229 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2009 Г. (ДВ, БР. 78 ОТ 2009 Г.)

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 171 ОТ 15 АВГУСТ 2013 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА УСТРОЙСТВЕНИЯ ПРАВИЛНИК НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ И НА НЕГОВАТА АДМИНИСТРАЦИЯ, ПРИЕТ С ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 229 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2009 Г. (ДВ, БР. 78 ОТ 2009 Г.)

Обн. ДВ. бр. от 23 Август 2013г.
МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ
ПОСТАНОВИ:
§ 1. В се изменя така:
"4. заместник министър-председател и министър на вътрешните работи;".
§ 2. В се правят следните изменения:
1. Алинея 2 се отменя.
2. Алинея 3 се изменя така:
"(3) Ръководител на звеното за връзки с обществеността е директорът на дирекция "Правителствена информационна служба"."
§ 3. В на глава трета след думата "Законодателна" се добавя "и оперативна".
§ 4. Създават се - :
" (1) Дейността на Министерския съвет се осъществява въз основа на оперативна работна програма за 3-месечен период.
(2) Оперативната работна програма на Министерския съвет включва:
1. график на редовните заседания на Министерския съвет за периода;
2. списък на планираните за разработване подзаконови актове, възложени със закон на Министерския съвет;
3. списък на планираните за приемане подзаконови актове, възложени със закон на Министерския съвет, и съответния вносител съгласно чл. 31, ал. 2;
4. други въпроси от компетентността на Министерския съвет и съответния вносител съгласно чл. 31, ал. 2;
5. график за разглеждане на въпросите по т. 3 и 4 на заседанията на Министерския съвет;
6. списък на законопроектите по ал. 3 и на подзаконовите нормативни актове по т. 3, за които вносителят следва да изготви стандартна оценка на въздействието върху стопанската активност и заетостта по образец съгласно приложение № 1.
(3) В графика по ал. 2, т. 5 се посочват и законопроектите, за които законодателната програма предвижда да бъдат одобрени за периода на оперативната работна програма.
Чл. 30б
1. наименованието на въпроса и обосновка на необходимостта от неговото разглеждане на заседание на Министерския съвет;
2. вида на предлагания акт и основни положения в него;
3. датата на разглеждане на заседание на Министерския съвет.
(2) Областните управители, кметовете на общини и органите по чл. 19, ал. 4 от Закона за администрацията могат да правят предложения за включване на определени въпроси в оперативната работна програма със съдържанието по ал. 1 чрез съответните заместник министър-председатели или министри.
Чл. 30в
(2) Утвърдената оперативна работна програма на Министерския съвет се изпраща на членовете на Министерския съвет.
(3) Изпълнението на оперативната работна програма се координира и контролира от главния секретар на Министерския съвет."
§ 5. В се отменя.
§ 6. В се правят следните изменения и допълнения:
1. В ал. 1:
а) в т. 4 думите "приложение № 1" се заменят с "приложение № 2";
б) създава се нова т. 7:
"7. мотивирано становище относно необходимостта от режима по смисъла на чл. 4, ал. 1 от Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност, когато въвеждане на такъв режим се предвижда в законопроекта;"
в) създава се т. 8:
"8. стандартна оценка на въздействието върху стопанската активност и заетостта, когато изготвянето на такава е предвидено в оперативната работна програма;"
г) досегашната т. 7 става т. 9.
2. В ал. 4 думите "ал. 1, т. 2, 5 и 6" се заменят с "ал. 1, т. 2, 5, 6, 7 и 8".
§ 7. В думите "приложение № 2" се заменят с "приложение № 3".
§ 8. В думите "приложение № 2" се заменят с "приложение № 3".
§ 9. се изменя така:
"Чл. 59. (1) Самостоятелни отдели към главния секретар са:
1. отдел "Административна и регионална координация";
2. отдел "Човешки ресурси";
3. отдел "Контрол по изпълнението на актовете и договорите".
(2) Отдел "Административна и регионална координация":
1. координира и подпомага организационно-техническата подготовка на изборите за народни представители, президент и вицепрезидент на републиката, членове на Европейския парламент от Република България, общински съветници, кметове на общини и кметства, както и на националните референдуми;
2. осъществява координация на дейността на областните администрации и подпомага взаимодействието им с централните органи на изпълнителната власт;
3. участва в разработването и координирането на инициативи, свързани с развитието на административния капацитет и държавната служба на областно ниво;
4. осигурява развитието и поддържането на:
а) Административния регистър по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията;
б) Системата за самооценка на административното обслужване;
в) Единната информационна система за управление на човешките ресурси;
5. координира процеса по въвеждане и актуализиране на информацията в системите по т. 4;
6. поддържа Списъка на унифицираните наименования на административните услуги;
7. координира изготвянето на доклада за състоянието на администрацията.
(3) Отдел "Човешки ресурси":
1. осъществява дейностите по набирането и подбора на персонала, както и организирането на процеса по назначаването на служителите в администрацията;
2. изготвя и съхранява всички актове, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения в администрацията;
3. изготвя актовете и документите, свързани с назначаването и освобождаването и определянето на индивидуалните основни месечни заплати на заместник-министрите, заместник областните управители и ръководителите на държавните институции, когато това е възложено на министър-председателя със закон;
4. поддържа електронна система за управление на човешките ресурси, включваща трудовите и служебните досиета на служителите от администрацията;
5. изготвя и актуализира длъжностните и поименните разписания на длъжностите;
6. изготвя годишните планове за обучение на служителите от администрацията;
7. подпомага процеса по разработване на длъжностните характеристики и по оценка на изпълнението на служителите от администрацията.
(4) Отдел "Контрол по изпълнението на актовете и договорите" подпомага главния секретар:
1. при изготвянето на оперативната работна програма на Министерския съвет;
2. при упражняването на контрол върху изпълнението на договорите, сключвани от името на администрацията на Министерския съвет."
§ 10. В и навсякъде в думите "дирекция "Главен инспекторат" се заменят с "Главен инспекторат", съответно "Главният инспекторат".
§ 11. В глава четвърта се създава с чл. 62б:
"Раздел IVб
Финансов контрольор
Чл. 62б
§ 12. В се изменя така:
"3. дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността";".
§ 13. В се отменя.
§ 14. В се правят следните изменения и допълнения:
1. Думите "Административно обслужване" се заменят с "Административно и правно обслужване и управление на собствеността".
2. Създава се нова т. 1:
"1. организиране ползването и поддържането на сградния и ведомствения жилищен фонд, както и на монтажа и поддържането на машини и съоръжения;".
3. Създават се нови т. 3 и 4:
"3. транспортното обслужване, включително поддръжката на транспортните средства, поддържането на складовото стопанство, осигуряването на хигиената в сградата и техническата поддръжка на инсталациите и съоръженията в сградния и ведомствения жилищен фонд на Министерския съвет;
4. координиране на ползването и контрола върху управлението на обектите - публична държавна собственост, и обектите - частна държавна собственост, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет;".
§ 15. В се правят следните изменения и допълнения:
1. Точка 2 се изменя така:
"2. дирекция "Икономическа и социална политика";".
2. Създава се т. 10:
"10. дирекция "Правителствена информационна служба"."
§ 16. В се правят следните изменения:
1. Думите "Дирекция "Стратегическо развитие и координация" се заменят с "Дирекция "Икономическа и социална политика".
2. В т. 2 думите "координира изпълнението и отчитането на Програмата за по-добро регулиране" се заменят със "съгласува изготвените предварителни и последващи оценки на въздействието на нормативните актове".
§ 17. се изменя така:
"Чл. 73. Дирекция "Координация по въпросите на Европейския съюз":
1. подпомага експертно дейността на Министерския съвет за провеждане на съгласувана политика на Република България към ЕС и подготвя Годишната програма за участие на Република България в процеса на вземане на решения на Европейския съюз по чл. 1, ал. 1, т. 2 от Постановление № 85 на Министерския съвет от 2007 г. за координация по въпросите на Европейския съюз;
2. осигурява експертно, организационно и технически работата на Съвета по европейските въпроси към Министерския съвет и администрира информационните системи по чл. 16 и 16а от Постановление № 85 на Министерския съвет от 2007 г. за координация по въпросите на ЕС;
3. координира процеса на подготовка и одобряване на проектите на рамкови позиции по въпросите, които се разглеждат от Европейския съвет, Съвета на ЕС и спомагателните му органи, както и в процеса на комитология и по проектите на Белите и Зелените книги на Европейската комисия, и на позиции за заседанията на Европейския съвет и Съвета на ЕС, включително за неформалните заседания, с изключение на въпроси, отнасящи се до Общата външна политика и политика за сигурност и до Общата политика за сигурност и отбрана;
4. изготвя становища по проектите на актове на Министерския съвет и на министрите за съответствието им с политиките и законодателството на Европейския съюз;
5. анализира политиките и законодателството на ЕС и извършва наблюдение на изпълнението на ангажиментите на Република България към ЕС, включително координира процеса на подготовка, приемане от Министерския съвет и проследяване на изпълнението на годишен План за действие с мерките, произтичащи от членството на Република България в Европейския съюз;
6. осъществява мониторинг по приемането и координира нотифицирането на актове, с които се въвеждат мерки на национално ниво, необходими за изпълнение и прилагане на актове на ЕС;
7. осъществява координацията на досъдебната фаза от процедурите по чл. 258 - 260 от Договора за функционирането на Европейския съюз и на информационната фаза по чл. 18а от Постановление № 85 на Министерския съвет от 2007 г. за координация по въпросите на Европейския съюз;
8. представлява национална точка за контакт с Бюрото за техническо подпомагане при обмена на информация (TAIEX Office) на Европейската комисия по отношение на изпълнителната власт в Република България и национален център СОЛВИТ (SOLVIT) в рамките на европейската мрежа за разрешаване на спорове с презграничен елемент, възникнали от неправилното прилагане на законодателството на Европейския съюз в областта на вътрешния пазар."
§ 18. В се правят следните изменения:
1. Алинея 1 се изменя така:
"(1) Дирекция "Програмиране на средствата от Европейския съюз":
1. осъществява оперативната координация на дейностите по разработване, изпълнение, мониторинг и оценка на Споразумението за партньорство на Република България (2014 - 2020 г.) и по провеждане на преговорите с Европейската комисия по неговата подготовка и актуализация;
2. осъществява координацията по разработването на Оперативна програма "Добро управление";
3. осъществява координация по изготвянето и наблюдението на програмите за периода 2014 - 2020 г. и извършва оценка на въздействието от фондовете на Европейския съюз върху икономиката на страната;
4. изготвя проекти на нормативни актове, методически указания и общи насоки във връзка с изпълнението на Структурните инструменти за периода 2007 - 2013 г. и Европейските структурни и инвестиционни фондове в Република България за периода 2014 - 2020 г.;
5. ръководи дейността на Работна група 19 "Регионална политика и координация на структурните инструменти" към Съвета по европейските въпроси и осигурява дейността на Съвета за координация при управлението на средствата от Европейския съюз;
6. координира изготвянето на национално предложение за разпределение на средствата от резерва за изпълнение и изготвя и представя на Европейската комисия докладите относно напредъка в изпълнението на Споразумението за партньорство;
7. управлява процеса по оценка на изпълнението на предварителните условия за средствата от Европейския съюз за програмния период 2014 - 2020 г., изготвя и координира изпълнението на Плана за действие на приложими предварителни условия;
8. осъществява координационния механизъм за работа с международните финансови институции и инструмента JASPERS за постигане на ефективност при подготовката, изпълнението и управлението на проекти, съфинансирани от оперативните програми;
9. осъществява оперативната координация на дейностите по изпълнение, мониторинг, оценка и докладване на напредъка по Националната стратегическа референтна рамка (НСРР 2007 - 2013 г.) и участва в разработването и наблюдението на изпълнението на мерки и програми, финансирани от Европейския съюз, като:
а) наблюдава и отчита финансовия и физическия напредък по изпълнението на проектите, включени във финансовите меморандуми, финансирани по програма ех-ИСПА (Кохезионен фонд по Регламент (ЕО) № 1164 на Съвета от 1994 г.);
б) наблюдава и отчита финансовия и физическия напредък на изпълнението на оперативните програми "Околна среда", "Транспорт" и "Регионално развитие";
в) координира подготовката и изпращането на големите проекти по смисъла на чл. 39 от Регламент (ЕО) № 1083 на Съвета от 2006 г. относно определянето на общи разпоредби за Европейския регионален фонд, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и за отмяна на Регламент (EO) № 1260/1999;
г) участва във формирането и следи процесите в развитието на политиката по многонационалните програми за Европейско териториално сътрудничество и програмите за трансгранично сътрудничество - вътрешни граници;
10. осигурява и следи за прилагането на хоризонталните политики и принципи на Европейския съюз, включително принципите на партньорство и допълняемост, при управление на средствата от Европейския съюз."
2. В ал. 2 думите "по ал. 1, т. 1, 4, 6, 8, 9 и т. 10, буква "б" се заменят с "по ал. 1, т. 1, 3, 4, 6, 8 и т. 9, букви "б", "в" и "г".
§ 19. В се изменя така:
"(1) Дирекция "Мониторинг на средствата от Европейския съюз":
1. осъществява наблюдение върху планирането, изпълнението и усвояването на оперативните програми 2007 - 2013 г. "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика", "Развитие на човешките ресурси", "Административен капацитет" и "Техническа помощ", съфинансирани от Структурните фондове на Европейския съюз, програмите, съфинансирани от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, Европейския фонд за гарантиране на земеделието и Европейския фонд по рибарство, както и на двустранни програми за сътрудничество;
2. осъществява мониторинг върху изпълнението на оперативните програми по Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз и програмите, съфинансирани от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство, за периода 2014 - 2020 г.;
3. участва в изготвянето на методически указания за изпълнението на оперативните програми, съфинансирани от фондовете на Европейския съюз; изготвя указания за двустранните програми за сътрудничество;
4. участва в комитетите за наблюдение на оперативните програми и програмите по т. 1 и 2;
5. участва в мрежата за оценка към Главна дирекция "Регионална политика" на Европейската комисия и в Партньорството за оценка към Главна дирекция "Заетост, социални въпроси и равни възможности" на Европейската комисия;
6. ръководи хоризонталната мрежа от експерти за оценка на оперативните програми, финансирани от фондовете на Европейския съюз;
7. осъществява наблюдение по прилагането на Общата селскостопанска политика в областта на директните плащания и пазарната подкрепа;
8. осъществява общата координация на програма ФАР и Преходния финансов инструмент (ПФИ) и изпълнява функциите на Национална точка за контакт по туининг-проектите, инструмента за подобряване на бюджетните парични потоци и за подпомагане изпълнението на Шенгенското споразумение;
9. изпълнява функциите на Национално координационно звено по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП) и Норвежката програма за сътрудничество и икономически растеж и устойчиво развитие в България (2004 - 2009 г.);
10. изпълнява функциите на Национално координационно звено по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП) и Норвежкия финансов механизъм (2009 - 2014 г.) и по Програмата за сътрудничество "България - Швейцария"."
§ 20. В се правят следните изменения:
1. Алинея 1 се изменя така:
"(1) Дирекция "Информация и системи за управление на средствата от Европейския съюз":
1. осигурява развитието, управлението и поддръжката на:
а) информационните системи за управление и наблюдение на средствата от Структурните инструменти на ЕС в Република България (ИСУН) за програмните периоди 2007 - 2013 г. и 2014 - 2020 г. и изготвя образци на документи, свързани с изпълнението на оперативните програми, използвани в системите;
б) инструмента за финансово планиране и наблюдение LOTHAR;
в) Единния информационен портал за обща информация за управлението на Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз в Република България (www.eufunds.bg);
2. координира процеса по въвеждане и актуализиране на информацията в системите по т. 1, като изготвя методически указания и прави проверки за достоверността и навременното въвеждане на информацията в тях;
3. осигурява оперативната съвместимост между системите по т. 1 и други информационни системи, използвани от административните структури в системата на изпълнителната власт;
4. изготвя анализи, прогнози и справки за изпълнението на оперативните програми, съфинансирани от европейските фондове;
5. изпълнява функциите на централен координатор на системите на Европейската комисия за управление на фондовете SFC 2007 и SFC 2014 на национално ниво;
6. изпълнява функциите на Централен информационен офис за управлението на Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз в Република България;
7. координира дейностите по ефективното прилагане на мерките за публичност и прозрачност във връзка с изпълнението на програмите, съфинансирани от европейските фондове;
8. чрез Централния координационен и информационен офис координира работата на информационните центрове за популяризиране политиката на сближаване на Европейския съюз в България;
9. координира изпълнението на Комуникационната стратегия за програмен период 2014 - 2020 г."
2. В ал. 2 запетаята след думите "буква "а" се заличава и думите "т. 4 и 9" се заменят с "и т. 8".
§ 21. В думата "атестиране" се заменя с "оценяване на изпълнението".
§ 22. Създава се :
"Чл. 77в. Дирекция "Правителствена информационна служба":
1. разработва програма за представяне дейността на Министерския съвет и на неговата администрация;
2. организира публичните изяви на членовете на Министерския съвет във връзка с представянето на решенията на правителството;
3. осигурява провеждането на информационната политика на правителството, осигурява функционална връзка, ежедневно планиране, координация и осъществяване на тази политика;
4. информира обществото за правителствената политика, програмите и дейността на Министерския съвет;
5. осигурява прозрачност и публичност на дейността на Министерския съвет и на неговата администрация и организира достъпа до правителствена информация в съответствие с конституционните права на гражданите;
6. разглежда заявленията и изготвя проектите на решения за предоставяне или за отказ за предоставяне на достъп до обществена информация по Закона за достъп до обществена информация;
7. извършва мониторинг и анализира публикации в средствата за масово осведомяване и на общественото мнение за дейността на правителството;
8. планира и провежда информационни кампании за представяне на конкретни правителствени политики, мерки и действия;
9. осъществява методическо ръководство и координация на звената за връзки с обществеността на министрите, на ръководителите на държавните агенции и държавните комисии и на областните управители;
10. анализира осъществяването на правителствената информационна политика и оценява нейната ефективност;
11. поддържа страницата на правителството в интернет."
§ 23. Създава се с чл. 81 - 83:
"Глава пета
ОТНОШЕНИЯ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ С ДРУГИ ДЪРЖАВНИ ОРГАНИ
Чл. 81
(2) Представителите на Министерския съвет в работата на комисиите на Народното събрание са длъжни да защитават приетата от Министерския съвет позиция.
(3) При невъзможност да присъства на заседание на комисия определеният по реда на чл. 8, ал. 5 министър посочва заместник-министър.
(4) Заместник министър-председателите и министрите са длъжни да информират министър-председателя за отправените към тях въпроси или питания от народни представители. Заместник министър-председателите и министрите подготвят отговорите на въпросите или питанията чрез политическия си кабинет и/или чрез съответната администрация.
(5) Членовете на Министерския съвет са длъжни при отправено от комисия писмено искане във връзка с анкети, проучвания и изслушвания да предоставят сведения и документи, включително такива, представляващи държавна или служебна тайна, при условия и по ред, определени със закон.
Чл. 82
(2) В случаите, когато председателят на водещата комисия на Народното събрание иска становище от министър по внесен от народни представители законопроект, съответният министър е длъжен да съгласува становището си на оперативно заседание на Министерския съвет.
(3) В становището си по ал. 1 Министерският съвет може да направи предложения за изменения и допълнения в законопроектите, внесени от народни представители.
(4) При покана от председателя на водещата комисия становището на Министерския съвет се представя от определен от министър-председателя министър или заместник-министър.
(5) Алинеи 1 - 3 се прилагат съответно и за становищата по чл. 79, ал. 3 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
Чл. 83
§ 24. Създава се с чл. 84 и 85:
"Глава шеста
ПУБЛИЧНОСТ НА РАБОТАТА НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ
Чл. 84
Чл. 85
(2) Министрите организират общественото обсъждане на проектите по ал. 1 в съответствие с изискванията на Закона за нормативните актове и Административнопроцесуалния кодекс."
§ 25. Създава се ново :
"Приложение № 1 към чл. 30а, ал. 2, т. 6
Стандартна оценка на въздействието върху стопанската активност и заетостта
 
Вносител .........................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
(точно наименование на проекта на акт)
Дата: ............................................................................................................................................................................................................................
1. Описание на проблема, който се решава:
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
Кратко опишете проблема или въпросите, които оправдават действие от страна на държавните органи.
2. Цели:
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
Посочете целите на предложеното действие от страна на държавните органи по конкретен и измерим начин с ясен времеви график за постигане на целите.
3. Ползи:
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
Опишете всички значителни икономически и социални ползи в резултат на предприемане на действието. Има ли икономически ползи за бизнеса Въвеждането в сила на предложеното действие ще доведе ли до запазване/създаване на нови работни места
4. Разходи:
..................................................................................................................................................................................................................................
..........
Опишете всички значителни икономически и социални разходи в резултат на предприемане на действието. Какви са икономическите разходи за бизнеса Какъв е ефектът на предложеното действие върху социалните разходи
5. Административната и регулаторна тежест (моля посочете, ако е приложимо):
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
Посочете въвеждат ли се/променят ли се регулаторни режими и такси. Опишете по какъв начин се облекчава регулаторната среда. Предложението ще надхвърли ли минималните изисквания, произтичащи от законодателството на ЕС
6. Програма на правителството:
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
Опишете как предложението кореспондира с целите от програмата на правителството.
 
"
§ 26. Досегашното приложение № 1 към чл. 35, ал. 1, т. 4 става .
§ 27. Досегашното приложение № 2 към чл. 53, ал. 1 и чл. 54, ал. 1 става и се изменя така:
"Приложение № 3 към чл. 53, ал. 1 и чл. 54, ал. 1
Array
"
§ 28. (1) Закрива Спортно-оздравителен комплекс "Лозенец" като юридическо лице по към Министерския съвет.
(2) Архивът, правата и задълженията и имуществото, предоставено на закритото юридическо лице по ал. 1 с (ДВ, бр. 29 от 2011 г.), както и придобитото и заведено в баланса му към датата на влизане в сила на постановлението, преминават към болница "Лозенец".
(3) Директорът на болница "Лозенец" да предприеме необходимите действия съгласно с оглед преминаването на дейността, осъществявана в Спортно-оздравителен комплекс "Лозенец", към лечебното заведение.
(4) Главният секретар на Министерския съвет да назначи комисия с представители на закритото юридическо лице по ал. 1, администрацията на Министерския съвет и болница "Лозенец", която да организира фактическото предаване на имуществото по ал. 2 и подписването на предавателно-приемателен протокол в едномесечен срок от влизането в сила на постановлението.
(5) Трудовите правоотношения със служителите в Спортно-оздравителен комплекс "Лозенец", осъществяващи дейност по ал. 3, се уреждат при условията и по реда на .
§ 29. В (обн., ДВ, бр. 78 от 2009 г.; изм. и доп., бр. 83 и 102 от 2009 г., бр. 15, 30 и 88 от 2010 г.; Решение № 2357 на Върховния административен съд от 2011 г. - бр. 17 от 2011 г.; изм. и доп., бр. 29 и 83 от 2011 г., бр. 12, 14 и 22 от 2012 г.) в се отменя.
§ 30. В , приет с Постановление № 147 на Министерския съвет от 2000 г. (обн., ДВ, бр. 63 от 2000 г.; изм. и доп., бр. 74 и 108 от 2001 г., бр. 63 и 83 от 2005 г., бр. 17 от 2008 г., бр. 14 от 2009 г., бр. 58 и 88 от 2010 г. и бр. 13 от 2011 г.), числото "781" се заменя с "815".
§ 31. (1) В , приет с Постановление № 249 на Министерския съвет от 2009 г. (обн., ДВ, бр. 85 от 2009 г.; изм. и доп., бр. 102 от 2009 г., бр. 30, 46 и 79 от 2010 г.; бр. 2, 34, 48 и 97 от 2011 г., бр. 6, 22, 58 и 90 от 2012 г. и бр. 56 от 2013 г.), се правят следните изменения:
1. В думите "651 щатни бройки" се заменят с "652 щатни бройки".
2. В :
а) числото "651" се заменя с "652";
б) на ред "Специализирана администрация" числото "437" се заменя с "438";
в) на ред "дирекция "Икономическа и финансова политика" числото "40" се заменя с "41".
(2) Дейността във връзка с националните стратегически програми за развитие преминава от администрацията на Министерския съвет към Министерството на финансите.
(3) Министърът на финансите в 30-дневен срок от влизането в сила на постановлението да внесе в Министерския съвет проект на акт за промени в .
(4) Служебните правоотношения със служителите, осъществяващи функции по ал. 2, се уреждат при условията и по реда на .
§ 32. В , приет с Постановление № 82 на Министерския съвет от 2000 г. (обн., ДВ, бр. 41 от 2000 г.; изм. и доп., бр. 87 от 2001 г., бр. 83 и 84 от 2005 г., бр. 78 от 2006 г., бр. 58 от 2008 г., бр. 79 от 2009 г., бр. 12 и 56 от 2010 г., бр. 33 от 2011 г., бр. 22 от 2012 г. и бр. 62 от 2013 г.), се правят следните изменения:
1. В думите "23 щатни бройки" се заменят с "28 щатни бройки".
2. В :
а) числото "23" се заменя с "28";
б) навсякъде числото "15" се заменя с "20".
§ 33. В , приет с Постановление № 121 на Министерския съвет от 2000 г. (обн., ДВ, бр. 57 от 2000 г.; изм. и доп., бр. 88 от 2001 г., бр. 72 от 2004 г., бр. 22, 78, 83, 94 и 96 от 2005 г., бр. 52 от 2007 г., бр. 40, 48, 69 и 80 от 2008 г., бр. 36 от 2009 г., бр. 5, 85 и 99 от 2010 г., бр. 35 и 54 от 2011 г., бр. 21, 34, 60, 62 и 67 от 2012 г. и бр. 27 и 62 от 2013 г.), - се изменят така:
"
Array
Приложение № 2 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 3 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 4 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 5 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 6 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 7 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 8 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 9 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 10 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 11 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 12 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 13 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 14 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 15 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 16 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 17 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 18 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 19 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 20 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 21 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 22 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 23 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 24 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 25 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 26 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 27 към чл. 8, ал. 2
Array
Приложение № 28 към чл. 8, ал. 2
Array
"
§ 34. В (обн., ДВ, бр. 44 от 2010 г.; изм. и доп., бр. 25 от 2011 г., бр. 8 от 2012 г. и бр. 47 и 62 от 2013 г.) думите "Дирекция "Стратегическо развитие и координация" се заменят с "дирекция "Икономическа и социална политика".
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив