ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 252 ОТ 1 НОЕМВРИ 2013 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 252 ОТ 1 НОЕМВРИ 2013 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

В сила от 08.11.2013 г.
Обн. ДВ. бр. от 8 Ноември 2013г.
МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ
ПОСТАНОВИ:
§ 1. В , приет с Постановление № 142 на Министерския съвет от 2013 г. (ДВ, бр. 62 от 2013 г.), се правят следните изменения и допълнения:
1. В :
а) в ал. 1 цифрата "4" се заменя с "3";
б) в ал. 2 числото "179" се заменя със "172".
2. В :
а) точка 1 се изменя така:
"1. дирекция "Административно-правно и нормативно обслужване";"
б) точка 2 се отменя;
в) в т. 3 думите "и стопанско управление" се заличават.
3. В :
а) в основния текст думите "Правно обслужване и човешки ресурси" се заменят с "Административно-правно и нормативно обслужване";
б) създават се т. 15 - 24:
"15. организира и осъществява административно обслужване, като получава, обработва, регистрира и предава входящата и изходящата кореспонденция на министерството по предназначение;
16. приема постъпилите жалби, молби, сигнали и предложения на граждани и други документи, като ги картотекира по срок и изпълнител чрез въвеждане в специален регистър, и своевременно изготвя справки;
17. систематизира документите за текущо съхраняване, обработва, съхранява и организира използването на архивния фонд на министерството; организира извършването на експертиза за ценността на документите и предаване в Централния държавен архив;
18. планира, организира и координира внедряването на нови информационни технологии в министерството и отговаря за дейностите по осигуряване на оперативната съвместимост, мрежовата и информационната сигурност на информационните системи съобразно изискванията на Закона за електронно управление;
19. организира и отговаря за дейностите, свързани с планирането, въвеждането в експлоатация, поддръжката и извеждането от експлоатация на информационните ресурси (техническото оборудване) в министерството;
20. организира издаването, използването, подновяването и прекратяването на удостоверения за електронен подпис в администрацията и отговаря за въвеждането и внедряването на системи, свързани с развитието на електронното управление и електронното правителство;
21. съгласува и осъществява автоматизирания обмен на данни с национални и други информационни системи и интеграцията в единната комуникационна инфраструктура на администрацията;
22. обезпечава работните места на служителите с необходимата техника и софтуер, организира разпределението и техническата поддръжка на компютърната и периферната техника и актуализира информацията на интернет страницата на министерството;
23. поддържа и управлява потребителските профили за достъп до информационните ресурси на министерството и оказва съдействие на служителите в министерството при работа с компютърната техника;
24. организира дейността на външни специалисти, обезпечаващи информационните и комуникационните системи, софтуера и хардуера на министерството."
4. се отменя.
5. В :
а) в основния текст думите "и стопанско управление" се заличават;
б) точки 7, 8, 18 - 21 се отменят.
6. В се създават т. 16 - 21:
"16. участва в подготовката и провеждането на обществените поръчки на министерството, както и организира и провежда процедури за отдаване под наем на недвижими имоти;
17. организира и осъществява снабдяването на министерството с дълготрайни материални активи, материални запаси и консумативи и отговаря за тяхното съхраняване, стопанисване и използване;
18. осигурява поддръжката на движимото и недвижимото имущество - държавна собственост, предоставено на министерството за управление;
19. организира и осъществява цялостното техническо обслужване и логистика на звената в министерството с транспорт, организационна техника, консумативи и инвентар;
20. осигурява функционирането и поддръжката на системите за охранителен и пропускателен режим, както и поддръжката и ремонта на пожароизвестителните и пожарогасителните системи;
21. организира и осигурява добри санитарно-хигиенни условия в административните сгради на министерството и прилежащите им терени."
7. се изменя така:
"Приложение към чл. 15, ал. 2
Численост на персонала в административните звена на Министерството на младежта и спорта - 172 щатни бройки
Политически кабинет 7
в т.ч. съветници, експерти и  
сътрудници 3
Главен секретар 1
Служител по сигурността на  
информацията 1
Звено за вътрешен одит 4
Инспекторат по чл. 46 от Закона  
за администрацията 2
Инспекторат по чл. 64а от Закона  
за физическото възпитание и спорта 5
Обща администрация 42
в т.ч.:  
дирекция "Административно-правно  
и нормативно обслужване" 18
дирекция "Финанси" 19
дирекция "Връзки с обществеността  
и протокол" 5
Специализирана администрация 110
в т.ч.:  
дирекция "Спортна инфраструктура и  
управление на държавното участие" 17
дирекция "Масов спорт" 23
дирекция "Ученически и студентски  
спорт" 12
дирекция "Елитен спорт" 14
дирекция "Координация и контрол  
на спортната подготовка" 11
дирекция "Политика за младежта" 11
дирекция "Младежка информация и  
координация" 11
дирекция "Международно сътрудни-  
чество" 11".
§ 2. В , приет с Постановление № 232 на Министерския съвет от 2010 г. (обн., ДВ, бр. 82 от 2010 г.; изм. и доп., бр. 35 от 2011 г., бр. 22 от 2012 г. и бр. 62 от 2013 г.), се правят следните изменения и допълнения:
1. В се изменя така:
"а) организиране на допингтествания;".
2. В се изменя така:
"2. отговаря за законосъобразното и целесъобразното разходване на средствата по чл. 4а и за осъществяване на финансовото управление и контрол в съответствие с принципите и изискванията на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор;".
3. В :
а) в ал. 1 думите "Изпълнение на антидопинговата програма", "Правно и административно обслужване" се заменят с "Антидопингови програми", "Правно, административно и информационно обслужване";
б) в ал. 2 числото "14" се заменя с "21".
4. В глава трета, в думите "Изпълнение на антидопинговата програма" се заменят с "Антидопингови програми".
5. се изменя така:
"Чл. 15. Направление "Антидопингови програми" включва контролна дейност, образователна дейност и управление на резултатите от анализа на допингпробите."
6. В :
а) алинея 1 се изменя така:
"(1) Контролната и образователната дейност се осъществява от специализирана комисия в състав от трима членове: председател, който е лице с висше медицинско образование и с минимален професионален стаж 3 години, и членове - лица с образователно-квалификационна степен "магистър" по педагогическа или медико-биологическа специалност.";
б) в ал. 2:
аа) в т. 4 след думите "в Забранителния списък" се поставя запетая и се добавя "като за целта привлича лекари-специалисти в съответната област";
бб) в т. 5 след думите "тестване и" се добавя "управлява резултатите от анализа на допинг- пробите, като" и след думите "изпълнителния директор при" се добавя "установени неблагоприятни аналитични резултати или".
7. се отменя.
8. В глава трета, в думите "Правно и административно обслужване" се заменят с "Правно, административно и информационно обслужване".
9. В в основния текст след думата "администрация" се добавя "се осъществява от експерт и".
10. Създава се :
"Чл. 19а. Информационното обслужване на центъра се осъществява от експерт, който:
1. разработва информационна система;
2. внедрява и използва АДАМС;
3. извършва обучение за използване на АДАМС;
4. поддържа Регистъра на спортистите за тестване;
5. подпомага осъществяването на международното сътрудничество на центъра;
6. осъществява връзките на центъра със средствата за масово осведомяване след предварително съгласуване с изпълнителния директор."
11. В :
а) думите "14 щатни бройки" се заменят с "21 щатни бройки";
б) на ред "Лаборатория за допингов контрол" цифрата "6" се заменя с "10";
в) ред "Направление "Изпълнение на антидопинговата програма 4" се изменя така:
"Направление "Антидопингови програми 4";
г) ред "Направление "Правно и административно обслужване 1" се изменя така:
"Направление "Правно, административно и информационно обслужване 3";
д) на ред "Финансово-счетоводно обслужване" цифрата "1" се заменя с "2".
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив