Приложение № 2 към
(Изм. - ДВ, бр. 91 от 2008 г.)
(наименование на организационната единица)
|
|
|
Номер на регистратурата __________(гриф за сигурност)
|
Номенклатурен номер на регистъра __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
|
|
РЕГИСТЪР
|
|
|
на ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
с ниво на класификация __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
|
|
Започнат на ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Завършен на _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Срок за съхраняване _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
Номер по регистър - приложение № 3 ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
Указания за попълване на регистъра:
1. Регистърът се води по календарни години. При започване на нова календарна година или се започва нов регистър, или се продължава старият, като по средата на поредния празен ред се записва новата календарна година.
2. (изм. - ДВ, бр. 91 от 2008 г.) Номерацията на изготвените в организационната единица материали е поредна в рамките на една календарна година и започва от 1. Поредният номер се записва като трета част на регистрационния номер на материала по .
3. Графа 1 се използва за създаване на собствена система за завеждане на материалите, която е валидна само в рамките на организационната единица. Ако няма такава система, графата или остава празна, или в нея се записва поредният номер на материала за текущата календарна година.
4. (изм. - ДВ, бр. 91 от 2008 г.) В графа 2 се записва пълният регистрационен номер на материала по .
5. В графа 3 се записва датата на регистриране на изготвения в организационната единица материал или датата на получаване на материал от друга организационна единица.
6. В графа 4 се записват:
а) нивото и датата на класификация на материала;
б) при промяна на нивото на класификация на материала - новите ниво и дата на класификация на материала.
Ако материалът е получен от друга организационна единица, се записва и номерът на уведомителния документ за промяна на нивото на класификация.
7. В графа 5 се записват:
а) датата на изтичане на срока на класификация;
б) промените в датата на изтичане срока на класификация, съответстващи на промените на нивото на класификация на материала, записани в графа 4.
8. В графа 6 се записват:
а) при получаване на материал - организационната единица, от която е получен документът;
б) при регистриране на материал - име и фамилия на лицето, изготвило документа или представило материала за регистриране.
9. В графа 7 се записва кратко за какво се отнася документът или предназначение на материала.
10. В графа 9 се записва броят на листовете в един екземпляр на документа. В случай че документът има приложения, се записват: общият брой на листовете в един екземпляр на документа (включително на приложенията), броят на приложенията и броят на листовете в приложенията във формат "20-2/4".
11. В графа 10 се записват:
а) видът на носителя (например: листове, тетрадка, книга, дискета, компакт диск, хард диск, лента и т.н.), ако се завежда носител на информация;
б) видът на предмета, съоръжението и т.н. (например: криптор, анализатор на сигнали), ако се завежда материал, различен от документ.
12. В графа 11 се записва резултатът от работата по обработка на документа (материала), например: доклад №, докладна записка №, писмо №, копие №, контролен лист № и т.н. В графата може да се записва и датата на приключване на документите.
13. В графа 12 се записват:
а) номерът на сбора от документи и томът, в който е поставен документът;
б) организационната структура или мястото, където се намира материалът, ако той не се мести.
14. В графа 13 се записват датата и номерът на експедиционното писмо.
15. В графа 14 се записва организационната единица, на която се изпраща материалът. Ако материалът е в няколко екземпляра, записва се кой екземпляр за коя организационна единица се изпраща.
16. В графа 15:
а) ако са унищожени екземпляри или копия на документа (материала), записват се "Унищожени", номерът на документа за унищожаване, датата и номерата на унищожените екземпляри;
б) ако материалът е унищожен след премахване нивото на класификация, записват се "Унищожен", номерът на документа и датата на унищожаване;
в) ако документът е предаден в архив, записват се "Архив" и номерът на документа, с който е предаден в архива.
17. В графа 16 могат да се записват допълнителни данни относно отчетността на материала.
18. В регистъра за всеки материал се оставят достатъчно свободни редове за последващо записване на данни в някои от графите (например: 4, 5, 15).
Приложение № 3 към
(наименование на организационната единица)
|
|
|
Номер на регистратурата ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Номенклатурен номер на регистъра __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
|
|
РЕГИСТЪР
|
НА ОТЧЕТНИ ДОКУМЕНТИ И/ИЛИ СБОРОВЕ ОТ ДОКУМЕНТИ
|
|
|
|
|
Започнат на ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Завършен на _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Срок за съхраняване _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
Указания за попълване на регистъра:
1. В графа 1 се записват поредни номера, които представляват регистрационните номера на отчетните документи и/или сборовете от документи. Тези номера се използват само в рамките на организационната единица.
2. Отделните части (томове) на сборовете от документи и на отчетните документи се регистрират под отделен номер в регистъра.
3. В графа 2 се записва един от следните номера:
а) номенклатурен номер на регистъра от Номенклатурния списък на регистрите;
б) номенклатурен номер на сбора от документи от Номенклатурния списък на сборовете от документи;
в) номенклатурен номер на отчетен документ, ако в регистъра се завеждат и други отчетни документи и е изготвен съответен номенклатурен списък.
4. При промяна на нивото на класификация на отчетния документ или на сбора от документи новото ниво се записва под старото в графа 4 заедно с датата на промяната.
5. Графа 7 се попълва за отчетни документи.
6. В графа 9 се записва:
а) или номерът на документа за унищожаване на отчетния документ, на сбора от документи или за разформироване на сбора от документи,
б) или номерът на документа за предаване в архив, ако такова се извършва.
Приложение № 9 към
Оформяне на пакети с материали, съдържащи класифицирана информация
1. Оформяне на пакетите с материали:
1.1. Пликовете и пакетите, в които се поставят документи, съдържащи класифицирана информация, се опаковат със здрава и непрозрачна хартия.
1.2. Върху външната опаковка на пакета се изписва пълен и точен, без съкращения, адресът на подателя, на получателя и номерът на пакета.
1.3. На обратната страна на плика (пакета) се поставят пет марки-лепенки, подпечатани с печата на регистратурата.
1.4. В зависимост от тежестта и обема на пакета се прави допълнителна превръзка за запазване целостта на пратката при пренасяне.
1.5. Държавната комисия по сигурността на информацията определя вида на марките-лепенки и материала, от който са изработени.
2. Размери и тежест на пликовете и пакетите:
2.1. Пликовете и пакетите трябва да са не по-малки от 11 x 15 см и не по-големи от 35 x 25 см.
2.2. Руло - дължина 1,20 м и диаметър 15 см.
2.3. Пределна тежест - от 5 до 15 кг.
3. Образци за оформяне на пликове, пакети и рула.
3.1. Пликове.
3.2. Пакети с превързана опаковка, облепени с не по-малко от 5 подпечатани марки-лепенки.
3.3 Руло с превързана опаковка, облепени с не по-малко от 5 подпечатани марки-лепенки.
Приложение № 23 към
Поверително!
След попълване
ВЪПРОСНИК*
за целите на проучването по от Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ)
I. Данни за кандидата - обект на проучване
1.1. Наименование (име) на кандидата
1.2. Седалище и адрес на управление съгласно съдебна регистрация
1.3. Актуален адрес на кандидата
1.4. Адрес за кореспонденция и телефонни номера за връзка
1.5. БУЛСТАТ (национален идентификационен номер за чуждестранни лица)
1.6. Данъчен номер
II. Структура на кандидата
2.1. Структура на управителните органи
2.2. Списък на членовете на управителните органи
2.2.1. Описание на функционалните задължения на всеки един от членовете на управителните органи
2.2.2. Попълнени въпросници - към ЗЗКИ, за всяко от лицата.
2.3. Лица, притежаващи 10 и повече процента от капитала (име, адрес, телефон)
2.4. Неограничено отговорни съдружници (име, адрес, телефон)
2.5. ЕГН, рождена дата, място на раждане, адрес на лицата, упълномощени да провеждат преговори и да изготвят документи, свързани с тях
2.6. Списък на членовете на управителните органи на кандидата, освободени от длъжност през последните 3 години
2.7. Явява ли се кандидатът дъщерно дружество, част от холдинг, консорциум и в кои
2.8. Явява ли се кандидатът холдинг - да се посочи наименованието
2.9. Данни за дъщерните дружества
2.10. Явява ли се кандидатът съдружник в други търговски дружества
2.11. Данни за структурите на кандидата, които ще участват в изпълнението на договора
2.12. Списък на подизпълнители по договора (седалище, адрес на управление, адрес за кореспонденция, телефони за връзка)
2.13. Списък на лицата, непосредствено ангажирани в дейности по изпълнението на договора/попълнен въпросник - към ЗЗКИ
III. Структура на капитала
3.1. Данни за паричните средства, финансовите активи и имуществото
3.2. Притежавано недвижимо имущество
3.3. Притежавано движимо имущество на стойност над 50 000 лв.
3.4. Копия на заверени баланси и отчети за приходите и разходите през последните 3 години
3.5. Име и седалище на експерт-счетоводителя или одитора, заверил балансите и отчетите
3.6. Данни за взети заеми (заемодател, размер на заема, срок на погасяване, лихви и специфични условия)
3.7. Данни за учредени залози (предмет, размер на задължението, в чия полза е учреден)
3.8. Данни за учредени ипотеки (описание на недвижимия имот, размер на задължението, в чия полза е учредена ипотеката)
3.9. Данни за задължения към банки, юридически и физически лица, вид на задълженията и към кого, срокове на погасяване
3.10. Данни за финансовите институции, в които кандидатът има сметки, и номерата на сметките
3.11. Има ли запор и/или възбрана (блокиране) върху парични средства, финансови активи и имущества
3.12. Произход на учредителния капитал
3.13. Произход на дружествения капитал
3.14. Данни за други държави и чуждестранни лица, както и процента от капитала, който притежават
IV. Административно звено за сигурност
4.1. Данни за структурата и задачите на административното звено за сигурност на кандидата
4.2. Списък на лицата, работещи в административното звено за сигурност (попълнен въпросник - към ЗЗКИ)
4.3 Данни за образователния ценз и професионалния опит на служителите в административното звено за сигурност
4.4. Данни за регистратури за класифицирана информация
4.5. Описание на системата за охрана и контрол на достъп до документи, информация и материали, класифицирани като държавна тайна
4.6. Данни за електронните системи за охрана и контрол на достъпа
4.7. Данни за автоматизираните системи, предвидени за обработка на класифицирана информация
V. Допълнителни данни за преценка на надеждността от гледна точка на сигурността
5.1. Данни за сключени договори, имащи отношение към отбраната и сигурността на Република България, през последните 5 години (възложител, предмет на договора, срок за изпълнение)
5.2. Данни за сключени през последните 5 години договори с чуждестранни лица, имащи отношение към сигурността и отбраната на Република България (възложител, предмет на договора, срок за изпълнение)
5.3 Данни за сключени през последните 3 години договори, имащи отношение към сигурността и отбраната на друга държава
5.4. Данни за сключени договори, свързани с оръжие, стоки и технологии с възможна двойна употреба, през последните 5 години (възложител, предмет на договора, срок за изпълнение)
5.5. Изпълнявал ли е кандидатът през последните 10 години договор, нарушаващ забрани, произтичащи от международни договорености, в които Република България е участник
5.6. Изпълнявал ли е кандидатът през последните 10 години договор, нарушаващ изисквания и забрани, произтичащи от националното законодателство
5.7. Към момента на попълване на този въпросник има ли предявени искове към кандидата, подлежащи на разглеждане от международна юрисдикция
VI. Списък на задължителни документи за целите на проучването
6.1. Удостоверение, издадено от окръжния съд по седалището на кандидата, че е/не е обявен в несъстоятелност или в производство за обявяване в несъстоятелност
6.2. Свидетелство за съдимост на физическото лице - търговеца и лицата, които управляват или представляват кандидата
6.3. Удостоверение за актуално състояние, издадено от окръжния съд по регистрацията на кандидата, че се/не се намира в ликвидация
6.4. Декларация на управителя и членовете на управителните органи, че са/не са лишени от право да упражняват търговска дейност
6.5. Удостоверения за наличие/липса на ликвидни и изискуеми вземания от: териториалната данъчна дирекция или данъчното разделение по регистрация на кандидата, осигурителните фондове
6.6. Декларация на управителя и членовете на управителните органи за наличие/липса на ликвидно и изискуемо задължение към физически и юридически лица
6.7. Декларация на управителя и членовете на управителните органи, че са/не са осъдени с влязла в сила присъда за престъпления против собствеността или против стопанството, освен ако са реабилитирани
6.8. Копие на регистрация БУЛСТАТ
6.9. Копие на документ за данъчна регистрация, както и регистрация по , ако има такава
6.10. Копия на лицензии и сертификати, даващи правото за извършване на дейности по договора
6.11. Копие на годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година
6.12. Доказателства за търговска репутация - препоръки от предишни възложители
6.13. Копие на действащ устав или дружествен договор
________________________
(*) Този въпросник се използва съгласно с цел Вашето проучване за издаване на Удостоверение за сигурност