ПРАВИЛНИК ЗА УСТРОЙСТВОТО И ДЕЙНОСТТА НА ФОНДА ЗА КОМПЕНСИРАНЕ НА ИНВЕСТИТОРИТЕ (ЗАГЛ. ИЗМ. - ДВ, БР. 3 ОТ 2008 Г.)

Издаден от Комисията за финансов надзор
Обн. ДВ. бр.69 от 23 Август 2005г., изм. ДВ. бр.97 от 2 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.2 от 9 Януари 2007г., изм. ДВ. бр.3 от 11 Януари 2008г.

Раздел I.
Общи положения

Чл. 1. (Изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) С този правилник се уреждат устройството и дейността на Фонда за компенсиране на инвеститорите, наричан по-нататък "фонда".

 

Чл. 2. (1) Фондът е юридическо лице на самостоятелна издръжка със седалище София.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) Фондът събира вноски от инвестиционните посредници по чл. 5, ал. 2 и 3 от Закона за пазарите на финансови инструменти (ЗПФИ) с цел изплащане на компенсация на клиентите на инвестиционен посредник, ако той не е в състояние да изпълни задълженията си към тях поради причини, пряко свързани с неговото финансово състояние.

(3) Фондът изплаща компенсация на клиентите на инвестиционен посредник в случаите, когато:

1. с решение на съответния окръжен съд за инвестиционния посредник е открито производство по несъстоятелност, включително когато производството по несъстоятелност е прекратено на основание чл. 632 от Търговския закон;

2. (изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) с решение на компетентния орган е отнет лицензът, съответно разрешението за извършване на дейност като инвестиционен посредник в случаите по чл. 20, ал. 2, т. 3 ЗПФИ, а относно инвестиционните посредници, които са банки - в случаите по чл. 36, ал. 2 от Закона за кредитните институции, в зависимост от това кое от двете условия настъпи по-рано.

(4) (Нова - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) На клиентите на чуждестранен инвестиционен посредник фондът изплаща компенсация при настъпване на събития, аналогични на тези по чл. 77б, ал. 1 от Закона за публичното предлагане на ценни книжа (ЗППЦК), които са основание за изплащане на компенсация съгласно съответното законодателство.

(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) Фондът изплаща допълнителна компенсация на клиентите на клон на инвестиционен посредник по чл. 77а, ал. 5 ЗППЦК при получаване на уведомление от компетентния орган на държавата членка по седалището на инвестиционния посредник, че инвестиционният посредник не е в състояние да изпълнява задълженията си към своите клиенти поради причини, пряко свързани с неговото финансово състояние. Изречение първо се прилага и за инвестиционните посредници, които са банки.

 

Раздел II.
Структура и управление на фонда

Чл. 3. (1) Фондът се управлява от управителен съвет, който се състои от петима членове - физически лица: председател, заместник-председател и трима други членове.

(2) Членовете на управителния съвет се избират от Комисията за финансов надзор, наричана по-нататък "комисията", както следва:

1. председателят и заместник-председателят - по предложение на заместник-председателя на комисията, ръководещ управление "Надзор на инвестиционната дейност";

2. един член - по предложение на асоциация или асоциации, представляващи лицата, които са получили лиценз за извършване на дейност като инвестиционен посредник, с изключение на банките, и които са длъжни да правят парични вноски във фонда при условията и по реда на ЗППЦК;

3. един член - по предложение на асоциация или асоциации, представляващи банките, получили разрешение за извършване на дейност като инвестиционен посредник и които са длъжни да правят парични вноски във фонда при условията и по реда на ЗППЦК;

4. един член - по съвместно предложение на асоциациите по т. 2 и 3.

(3) Асоциацията или асоциациите по ал. 2, т. 2 и 3 представят в комисията в срока по чл. 77ж, ал. 2 ЗППЦК решението на съответния компетентен управителен орган за избор на лице, което да бъде предложено за член на управителния съвет на фонда, както и документи, удостоверяващи спазването на изискванията на чл. 77е, ал. 5 и 6 ЗППЦК. Изречение първо се прилага съответно и относно предложението на заместник-председателя на комисията, ръководещ управление "Надзор на инвестиционната дейност".

(4) С решението за избор на председател и членове на управителния съвет комисията определя и размера на тяхното възнаграждение.

 

Чл. 4. (1) Членовете на управителния съвет се избират за срок 5 години и могат да бъдат преизбирани без ограничение.

(2) В случаите на предсрочно прекратяване на мандат комисията се произнася в 14-дневен срок от узнаването за настъпилото обстоятелство по чл. 77ж, ал. 3 ЗППЦК и уведомява съответното лице или лица по чл. 3, ал. 2, чийто представител е освободен предсрочно, за решението си, като дава 30-дневен срок за представяне на предложение за лице, което да бъде избрано за член на управителния съвет.

(3) Ако в дадения срок по ал. 2 заместник-председателят на комисията, ръководещ управление "Надзор на инвестиционната дейност", асоциацията или асоциациите не предложат лице, което да бъде избрано за член на управителния съвет, комисията избира нов член по предложение на председателя на комисията.

(4) При предсрочно прекратяване на мандата на председателя заместник-председателят на управителния съвет на фонда изпълнява неговите функции до избирането на нов председател.

 

Чл. 5. (1) Управителният съвет на фонда:

1. (изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) определя процента на годишната вноска, дължима от инвестиционните посредници, включително от чуждестранните инвестиционни посредници, които осигуряват допълнителна компенсация на своите клиенти в страната съгласно чл. 77а, ал. 4, т. 2 и ал. 5 ЗППЦК; управителният съвет публикува решението си в два централни ежедневника и на Интернет страницата на фонда в срок до 31 декември на предходната година;

2. установява след събиране на съответните доказателства спрямо кои клонове на чуждестранни инвестиционни посредници в страната са налице предпоставките по чл. 77а, ал. 4 ЗППЦК и трябва да участват във фонда, както и спрямо кои от тях са налице предпоставките на чл. 77а, ал. 5 ЗППЦК и могат да участват във фонда с цел осигуряване на допълнителна компенсация на техните клиенти в страната;

3. организира и отговаря за събирането на средствата на фонда;

4. следи за редовното изплащане на дължимите към фонда вноски от инвестиционните посредници;

5. организира събирането и съхраняването на информацията по чл. 77н, ал. 11 ЗППЦК;

6. инвестира средствата на фонда в съответствие с изискванията на чл. 77р, ал. 2 ЗППЦК;

7. при установяване недостиг на средства на фонда за изпълнение на неговите функции определя начина за покриване на недостига съгласно чл. 77с, ал. 1 ЗППЦК и представя решението си на комисията за одобрение;

8. взема решение за получаване на заем и условията по него в случаите по чл. 77с, ал. 1, т. 4 ЗППЦК и го представя на комисията за одобрение;

9. взема решение за преустановяване и възобновяване плащането на годишните вноски в случаите по чл. 77т ЗППЦК и представя решението на комисията за одобрение;

10. разглежда и се произнася по искания за изплащане на компенсация на клиентите на инвестиционните посредници;

11. осигурява изплащането на компенсации на клиентите на инвестиционен посредник до размерите, предвидени в чл. 77г ЗППЦК;

12. приема проекта на годишния бюджет за административните разходи на фонда и отчет за изпълнението му и ги представя на комисията за одобрение;

13. организира, контролира и отговоря за законосъобразното и целево разходване на средствата на фонда;

14. приема годишен отчет за дейността на фонда и заверения от регистриран одитор годишен финансов отчет и ги представя на комисията и на Сметната палата до 30 май следващата година;

15. одобрява регистрирания одитор на фонда и определя възнаграждението му;

16. определя организационната структура на фонда и приема вътрешни правила за организацията и дейността на фонда и ги представя за сведение на комисията;

17. приема щатното разписание на фонда, вътрешните правила за работната заплата и определя размера на възнагражденията на служителите на фонда и ги представя за утвърждаване от комисията;

18. (изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) взема решения за участието на фонда в международни организации на институции за компенсиране на инвеститорите и в мероприятия, организирани от такива организации;

19. одобрява споразумения за сътрудничество на фонда с държавни институции и обществени организации в страната и в чужбина във връзка с осъществяваната от него дейност;

20. разработва проекти на наредби по прилагането на раздел IV, глава пета от ЗППЦК и ги представя на комисията за обсъждане и приемане;

21. разглежда и решава други въпроси, свързани с дейността на фонда, произтичащи от ЗППЦК или друг нормативен акт.

(2) Документите по ал. 1, т. 9, 16 и 17, както и измененията в тях се предоставят на комисията в 7-дневен срок от тяхното приемане.

(3) Управителният съвет публикува годишния отчет за дейността си на Интернет страницата на фонда и по друг подходящ начин в 10-дневен срок от представянето му на комисията.

(4) Вътрешните правила за работната заплата по ал. 1, т. 17 включват и условията и реда за получаване на допълнително възнаграждение към основното месечно възнаграждение на членовете на управителния съвет и на служителите от администрацията на фонда, както и критериите при определяне на конкретния му размер.

 

Чл. 6. (1) Управителният съвет на фонда се произнася относно обстоятелствата по чл. 5, ал. 1, т. 2 по искане на комисията или по молба на чуждестранен инвестиционен посредник, който иска да извършва дейност в страната.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) Към молбата по ал. 1 чуждестранният инвестиционен посредник прилага документи, издадени от институцията за компенсиране на инвеститорите или от съответния компетентен орган в държавата по неговото седалище, съдържащи описание на системата за компенсиране на инвеститорите, в която инвестиционният посредник участва.

(3) В случаите, когато чуждестранният инвестиционен посредник иска да участва във фонда с цел осигуряване на допълнителна компенсация, се посочва изрично и видът и размерът на допълнителната компенсация, която инвестиционният посредник иска да осигурява на клиентите на неговия клон в страната.

 

Чл. 7. Управителният съвет на фонда уведомява комисията, съответно Българската народна банка, в случаите когато инвестиционен посредник не изпълнява задълженията си по ЗППЦК и този правилник във връзка с участието си във фонда, за предприемане на подходящи мерки. За инвестиционни посредници със седалище в държава членка се прилага чл. 77о, ал. 2 ЗППЦК.

 

Чл. 8. (1) Управителният съвет на фонда разглежда и решава въпросите от своята компетентност на заседания.

(2) По решение на управителния съвет на заседанията могат да присъстват служители от администрацията на фонда.

(3) По преценка на председателя на управителния съвет на фонда при разглеждането на конкретни въпроси от дневния ред на заседанието могат да присъстват и други лица.

 

Чл. 9. (1) Заседанията на управителния съвет са редовни и извънредни.

(2) Заседанията се свикват от председателя по негова собствена инициатива или по искане на не по-малко от трима от членовете на управителния съвет.

(3) Управителният съвет заседава редовно най-малко веднъж на три месеца по предварително оповестен дневен ред, определен от председателя. Проектът на дневния ред и материалите за заседанието се предоставят на членовете на управителния съвет най-късно два работни дни преди заседанието, а в случаите на извънредни заседания - най-късно предишния ден.

(4) В материалите се включва и проект на решение за всяка точка от дневния ред.

(5) По решение на всички присъстващи на заседанието членове на управителния съвет дневният ред може да бъде допълван или изменян при необходимост.

 

Чл. 10. (1) Заседанията се провеждат, ако присъстват повече от половината от членовете на управителния съвет.

(2) Заседанията на управителния съвет се ръководят от председателя, а при негово отсъствие - от заместник-председателя или от друг член, определен от председателя.

 

Чл. 11. (1) Управителният съвет приема решенията си с явно гласуване и с обикновено мнозинство от гласовете на членовете му.

(2) Всеки член на управителния съвет на фонда има право на един глас. Не се допуска въздържане от гласуване, както и представителство при участие в заседанията и при гласуването.

(3) Всеки член на управителния съвет, който е гласувал против приетото решение, представя писмено мотивите си за това в 3-дневен срок от провеждане на заседанието.

(4) По изключение, въз основа на предложение на председателя, управителният съвет може да взема решения и неприсъствено, ако членовете му заявят писмено съгласието си с предлаганото решение. В този случай решението се взема с единодушие.

 

Чл. 12. (1) За всяко заседание на управителния съвет на фонда се води протокол, който се подписва от всички присъствали членове.

(2) В протокола се вписват имената на присъстващите на заседанието, разискваните въпроси от дневния ред, изказванията на присъстващите и приетите решения. В протокола изрично се отбелязва с какво мнозинство е гласувано всяко решение и имената на членовете на управителния съвет, гласували против.

(3) Протоколът се изготвя в срок два работни дни след приключване на заседанието.

(4) При необходимост се изготвя препис-извлечение от протокола, което се подписва от председателя и от определен от управителния съвет служител от администрацията на фонда.

 

Чл. 13. (1) Членовете на управителния съвет са длъжни да разкриват писмено пред управителния съвет, когато от тях се изисква да участват в разглеждането на въпрос, по отношение на който имат пряк или косвен интерес, пораждащ основателни съмнения в тяхната безпристрастност, и това може да доведе до ненадлежното изпълнение на техните функции.

(2) В протокола по чл. 12, ал. 1 изрично се посочват наличието на конфликт на интереси в случаите по ал. 1, лицето, по отношение на което съществува, и конкретният въпрос, предмет на разглеждане.

(3) Членовете на управителния съвет не участват в обсъждането и гласуването по въпроси, по отношение на които за тях съществува конфликт на интереси.

 

Чл. 14. (1) Председателят на управителния съвет:

1. представлява фонда в страната и в чужбина;

2. организира, ръководи и контролира текущата дейност на фонда;

3. определя дневния ред, свиква и ръководи заседанията на управителния съвет;

4. утвърждава длъжностните характеристики на служителите от администрацията на фонда;

5. сключва, изменя и прекратява трудовите договори със служителите от администрацията на фонда;

6. организира съставянето на бюджета на фонда и го внася за приемане от управителния съвет;

7. организира и контролира изпълнението на одобрения за съответната година бюджет на фонда;

8. командирова членовете на управителния съвет и служителите от администрацията на фонда в страната и в чужбина;

9. извършва фактическите и правните действия във връзка с инвестиране средствата на фонда в съответствие с решенията на управителния съвет и при спазване на законовите изисквания;

10. осъществява други правомощия, свързани с дейността на фонда, определени в нормативен акт или в решение на управителния съвет на фонда.

(2) При осъществяване на своите правомощия председателят издава заповеди, сключва договори, подписва документи и извършва други допустими от закона действия, произтичащи от предмета на дейност на фонда.

(3) Заместник-председателят на управителния съвет подпомага председателя при изпълнението на неговите функции.

 

Чл. 15. (1) Председателят на управителния съвет може да възложи за определен срок някои от своите правомощия на член на управителния съвет с изрична заповед. Не могат да се възлагат всички правомощия в цялост.

(2) Правомощията на председателя в негово отсъствие се изпълняват от заместник-председателя или от определен със заповед на председателя за всеки конкретен случай друг член на управителния съвет.

 

Чл. 16. (1) Управителният съвет на фонда в своята дейност се подпомага от администрация.

(2) Служителите от администрацията на фонда се назначават по трудов договор.

(3) Трудовите възнаграждения се определят въз основа на правила за работната заплата във фонда, приети от управителния му съвет и утвърдени от комисията.

 

Чл. 17. (1) За изпълнение на определени задачи, свързани с основните дейности на фонда, могат да бъдат привличани нещатни сътрудници.

(2) Правата и задълженията на лицата по ал. 1 се определят в сключения с тях договор от председателя.

(3) Лицата по ал. 1 нямат право да разгласяват лично или чрез другиго информацията, представляваща банкова, професионална или друга защитена от закона тайна, която им е станала известна във връзка с осъществяване на възложената им дейност.

 

Чл. 18. Служителите от администрацията на фонда изпълняват възложените им задачи и отговарят за изпълнение на работата съобразно длъжностните си характеристики.

 

Раздел III.
Средства на фонда

Чл. 19. (1) Средствата на фонда се набират от:

1. встъпителни вноски от инвестиционни посредници по чл. 77н, ал. 1 ЗППЦК;

2. годишни вноски от инвестиционни посредници по чл. 77н, ал. 2 ЗППЦК;

3. доходи от инвестиране на набраните във фонда средства;

4. възстановени суми по чл. 77ф, ал. 5 ЗППЦК;

5. лихви по просрочени вземания;

6. други източници.

(2) Годишната вноска от чуждестранните инвестиционни посредници, които участват във фонда, като осигуряват допълнителна компенсация на клиентите си в страната, се определя като процент от общия размер на клиентските активи в страната, пропорционално на предоставяната от фонда допълнителна компенсация.

 

Чл. 20. Средствата на фонда се инвестират по решение на управителния съвет в активите по чл. 77р, ал. 2 ЗППЦК.

 

Чл. 21. (1) Средствата на фонда се разходват за:

1. плащания на компенсация на клиенти на инвестиционен посредник в случаите по чл. 2, ал. 3, както и на допълнителна компенсация в случаите по чл. 2, ал. 4;

2. плащане на лихви и главница по взети от фонда заеми във връзка с извършваната от него дейност;

3. плащане на административни и други разходи, свързани с дейността на фонда.

(2) Административните и другите разходи, свързани с дейността на фонда, се покриват от приходите по чл. 19, ал. 1, т. 3 и 6.

 

Чл. 22. (1) При недостиг на средствата за покриване на задълженията на фонда по ЗППЦК управителният съвет уведомява комисията в 7-дневен срок от установяването му.

(2) В 14-дневен срок от установяване на недостига по ал. 1 управителният съвет определя с решение начина за покриването му съгласно чл. 77с, ал. 1 ЗППЦК и представя решението на комисията за одобрение.

(3) Решението на управителния съвет трябва да определя срока, в който инвестиционните посредници следва да внесат годишната вноска в случаите по чл. 77с, ал. 1, т. 1 и 2 ЗППЦК.

(4) Комисията се произнася в едномесечен срок от получаване на решението по ал. 2.

(5) При неплащане на вноската в срока по ал. 3 инвестиционните посредници дължат законната лихва за срока на забавата.

(6) (Изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) Управителният съвет публикува в два централни ежедневника и на страницата на фонда в Интернет одобреното от комисията решение за покриване на недостиг по чл. 77с, ал. 1 - 3 ЗППЦК.

 

Чл. 23. (1) Проектът на бюджет на фонда се приема от управителния съвет на фонда и се представя на комисията за одобрение до 31 октомври предходната година.

(2) Комисията се произнася в срок един месец от представянето на проекта по ал. 1.

(3) Комисията одобрява проекта на бюджет или връща проекта в цялост за преработване, като дава съответни задължителни указания.

(4) Фондът е длъжен да изпълни дадените по реда на ал. 3 указания и да представи нов проект на бюджет на комисията в 14-дневен срок от получаване на указанията.

(5) Комисията се произнася в 14-дневен срок от внасянето на преработения проект. Когато указанията не са били спазени, комисията самостоятелно преработва проекта и го одобрява в този му вид.

(6) Бюджетът подлежи на изпълнение след одобрението му с решение на комисията.

 

Чл. 24. Ако през съответната година възникне необходимост от извършване на извънредни, непредвидени в бюджета разходи или от разходване на средства от друг източник, извън посочените в чл. 21, ал. 2, управителният съвет има право да ги извърши след получаването на разрешение от комисията.

 

Чл. 25. (1) Фондът изготвя годишен финансов отчет и го представя на комисията и на Сметната палата до 30 май следващата година.

(2) Годишният финансов отчет на фонда подлежи на независим финансов одит и заверка от регистриран одитор.

(3) При констатирани нарушения комисията, съответно заместник-председателят взема подходящи мерки съгласно ЗППЦК.

 

Раздел IV.
Взаимодействие с държавни органи, институции и лица

Чл. 26. (1) Фондът взаимодейства с комисията, Българската народна банка, с другите държавни органи и институции, както и с неправителствени организации при обмен на информация и други форми на сътрудничество.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) Фондът сключва двустранни споразумения с институциите за компенсиране на инвеститорите в другите държави във връзка с участието в тях на клонове на инвестиционни посредници в чужбина и на чуждестранни инвестиционни посредници във фонда.

(3) Споразуменията по ал. 2 уреждат:

1. реда и начина за обмен на информация;

2. процедурите при установяване, че даден инвестиционен посредник не е в състояние да изпълнява задълженията си към клиентите;

3. начините, реда и сроковете за изплащане на компенсация на клиентите на инвестиционен посредник, включително условията за прихващане;

4. приложимите процедури при неизпълнение на задължението на инвестиционен посредник за плащане на вноски;

5. други права и задължения.

 

Чл. 26а. (Нов - ДВ, бр. 2 от 2007 г.) (1) Сключвайки споразуменията по чл. 26, ал. 2, фондът има право да прилага разпоредбите на приложимите към дейността му нормативни актове във връзка със задълженията на инвестиционните посредници и по отношение на чуждестранните инвестиционни посредници. Фондът може да изисква предоставяне на съществена информация и има право да проверява тази информация при компетентните органи на държавата членка по седалището на чуждестранния инвестиционен посредник.

(2) Фондът удовлетворява вземанията за допълнителна компенсация на клиенти на клон на чуждестранен инвестиционен посредник, след като бъде уведомен от компетентните органи на държавата членка по седалището на чуждестранния инвестиционен посредник за обстоятелствата по чл. 77б, ал. 1 ЗППЦК. Преди да изплати допълнителна компенсация, фондът си запазва всички права да извърши проверка за установяване на правото на инвеститора в съответствие с приложимите нормативни разпоредби, стандарти и процедури.

(3) Фондът и схемата за компенсиране на държавата членка по седалището на чуждестранния инвестиционен посредник изцяло сътрудничат помежду си, така че инвеститорите да получават обезщетението бързо и в точните размери. В частност те се споразумяват за начина, по който насрещните вземания, които могат да доведат до прихващане по една от схемите, ще се отрази върху обезщетението, изплащано на инвеститора от всяка схема.

(4) (Изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) Фондът има право да изплаща допълнителна компенсация на клиенти на клон на чуждестранен инвестиционен посредник, когато размерът или обхватът, включително процентът на компенсацията, предвидена в ЗППЦК, надхвърля размера или обхвата на компенсацията, осигурявана в държавата членка по седалището на инвестиционния посредник, който извършва дейност в Република България чрез клон. В този случай фондът осигурява компенсация за разликата, надвишаваща компенсацията, осигурявана от системата за компенсиране на инвеститорите по седалището на инвестиционния посредник, независимо от това дали тази система фактически изплаща компенсация по вземанията на инвеститорите на територията на Република България.

 

Чл. 27. Инвестиционните посредници, както и ликвидаторът, квесторът и синдикът на инвестиционния посредник са длъжни да оказват съдействие и да предоставят на фонда цялата необходима информация във връзка с изпълнението на неговите функции.

 

Раздел V.
Надзор върху дейността на фонда

Чл. 28. (1) Комисията осъществява надзор за законосъобразност върху дейността на фонда и следи за законосъобразното и правилно разходване на средствата за административни и други разходи.

(2) Комисията може да предписва извършването на промени в документите по чл. 5, ал. 1, т. 16 и 17, когато със същите се предвиждат действия, водещи до неоправдано увеличение на административните разходи на фонда или с които неоснователно се засягат правата на клиентите на инвестиционните посредници.

 

Чл. 29. (1) Управителният съвет на фонда представя в комисията:

1. годишен отчет за дейността си и доклад за състоянието на средствата на фонда и отчет за изпълнение на бюджета до 30 май следващата година;

2. тримесечни справки до края на месеца, следващ тримесечието, за:

а) отчет за изпълнение на бюджета;

б) приходите и разходите на фонда;

в) заведените претенции за получаване на компенсация;

г) взетите решения за изплащане на компенсация и за отказ;

д) действията по събиране на вземанията по чл. 77ф, ал. 5 ЗППЦК;

е) инвестираните средства на фонда.

(2) Информацията по ал. 1, т. 2, букви "в" - "е" се представя и на годишна база в срок до 30 май на следващата година.

(3) Фондът съхранява документите, свързани с изплащане на компенсация на клиентите на инвестиционен посредник, в срок 10 години.

 

Преходни и Заключителни разпоредби

§ 1. (Изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) Правилникът може да бъде изменян по предложение на управителния съвет на Фонда.

 

§ 2. (Изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) Проектът на бюджет на Фонда за финансовата 2005 г. се представя за одобрение в тримесечен срок от влизане в сила на този правилник.

 

§ 3. (Изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) В шестмесечен срок от влизане в сила на този правилник управителният съвет на Фонда приема и представя на Комисията за финансов надзор заверени екземпляри от документите по чл. 5, ал. 1, т. 16 и 17.

 

§ 4. (Нов - ДВ, бр. 97 от 2005 г., изм. - ДВ, бр. 2 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 3 от 2008 г.) Фондът може да използва за покриване на административните си разходи за 2005, 2006 и 2007 г. и 2008 г. средствата, получени от набраните във фонда вноски.

 

§ 5. (Предишен § 4 - ДВ, бр. 97 от 2005 г.) Този правилник се издава на основание чл. 77д, ал. 3 от Закона за публичното предлагане на ценни книжа и е приет с решение № 40-П от 10.VIII.2005 г. на Комисията за финансов надзор.

 

Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив