Откриване на втора агенция на AIG Life България в град София

30.01.2002
 

По случай откриването на Втората Агенция на AIG Life Bulgaria в град София, господин Спирос Мосхоянис, заместник генерален директор и господин Тодор Казанджиев, финансов и административен директор ще поздравят на 30.02.2002 г. официално госпожа Милена Брацова – мениджър на Агенцията, всички нейни агенти и гости. Специациален гост на откриването ще бъде г-н Михаел Хатзидимитриу – регионален вицепрезидент Агенции ALICO AIG Life.

Офисът на агенцията е на адрес на адрес бул."Цар Освободител", N: 33, ет. 3.

Събитието ще бъде последвано от коктейл.

AIG Life Bulgaria приключи успешно 2001 - за последното шестмесечие на изминалата година. бяха открити агентски офис на бул. "Патриарх Евтимий" 21А, където работят над 250 агента; Първата Агенция на ул."Лавеле" 18А, както и представителство в гр. Пловдив.

Плановете за настоящата 2002 година са продължаващо разрастване и проникване на пазарите на ключови градове в България като Варна, Бургас, Стара Загора.

AIG Life Bulgaria поддържа присъщите за AIG в цял свят "семеен дух и подкрепа". Значимостта на семейството, неговата подкрепа в работата на агентите и грижата за децата са основополагащи фактори в настоящата и бъдеща политика на AIG Life Bulgaria.  През декември м.г. за децата на Компанията беше организирано Коледно парти  - детска вокална група "Пим Пам", артисти и множество подаръци и игри – направиха тържеството незабравимо не само за децата, но и за техните родители.

Изминалата 2001 г.  беше изключително важна за AIG Life Bulgaria не само поради разрастването на дейността й, но и поради едно друго значително корпоративно събитие - American Life Insurance Company (ALICO) отбеляза 80 годишнина, отпразнувана в  централният офис на компанията майка AIG в Wilmington, Delaware.

От своето скромно начало В Шанхай като Asia Life Insurance Company през 1921 год.,  днес ALICO AIG Life оперира в над 55 страни с дългосрочно присъствие в Япония, Средния Изток, Африка, Югоизточна Азия, Карибите и Латинска Америка, а като цяло, AIG има представителства  в над 135 страни.

90те години на миналия век бяха показателни за обещаното глобално развитие и активен растеж в постъпления, приходи и пазарен дял. Приета бе стратегия за адаптиране на продуктите и дистрибуционните канали към специфичните и променящи се нужди на клиентите във всяка една страна, в която AIG оперира.

През 1998 AIG чрез своята дъщерна компания ALICO закупува мажоритарния дял в Българска Пощенска Банка и на 17ти юни 1999 г. създава AIG-Life Bulgaria. Новата компания предлага пълен пакет от животозастрахователни продукти -  както индивидуални така и групови, а чрез системата от офиси и клонове на Пощенска и други банки  - банкови продукти с разнообразни застрахователни покрития.

AIG има над 40 000 високо квалифицирани служители в цял свят. Нейния глобален подход, стратегическото фокусиране върху развиващите се пазари, таланта на нейните служители и несравнима репутация на финансова сила и резултати са основата за лидерството й.

Няколко фактора отличават AIG от останалите застрахователни и предлагащи финансови услуги организации:

  • Глобално присъствие – повече от половината приходи на AIG се получават от бързо разрастващия се бизнес извън САЩ, които не са повлияни от характерни за американската застрахователна индустрия изменения. В този аспект, трябва да се отбележи, че дори трагичните събития от 11 Септември 2001, когато застрахователния бизнес като цяло бе изправен пред сериозно предизвикателство, AIG съумя да отреагира своевременно на неотложните нужди на клиентите. Бяха въведени допълнителни покрития в случай на тероризъм, като в същото време AIG оказа своята подкрепа към Правителството, създавайки допълнителни презастрахователни договори  срещу бъдещи терористични актове.
  • Разумна политика, ясни принципи и контрол на разходите- основополагащите принципи насочват дейността на AIG и водят до резултати надвишаващи средното за отрасъла ниво.
  • Финасова стабилност – финасовото състояние на база баланс и паричен поток е изключително стабилно. Съгласно публикация на проучване на Wall Street Journal, AIG препотвърждава ранга си на една от най-големите компании в света – 7-мо място измежду 100-те най-големи компании, и първо спрямо останалите застрахователни компании. В тази насока, неизменно внимание заслужава eдна от най-големите придобивки на AIG - American General през август м.г.

НЯКОИ ОТ КЛИЕНТИТЕ НА AIG LIFE ПО СВЕТА

      • ABN AMRO BANK   
      • BURMAH CASTROL          
      • CITIBANK
      • AMERICAN EXPRESS                             
      • GENERAL ELECTRIC                           
      • IKEA
      • AMERICAN AIRLINES                          
      • BANQUE NATIONAL DE PARIS
      • AT&T                                                   
      • UNILEVER
      • COLGATE-PALMOLIVE               
      • BAT INDUSTRIES 
      • DHL
      • BRITISH PETROLEUM                      
      • BANKERS TRUST                  
      • DUPONT
      • GENERAL ELECTRIC                           
      • PHILIP MORRIS                               
      • WHIRLPOOL
      • PROCTER & GAMBLE                             
      • L'OREAL                                             
      • LUIS VUITTON
      • SHELL                                                   
      • CHASE MANHATTAN                
      • MICROSOFT       
      • RJR NABISCO                                            
      • SHERATON                                      
      • TEXACO
      • SGS               
      •  SCHINDLER                        
      • SIEMENS AG                                      
      • XEROX
      • UNION BANK OF SWITZERLAND                                     

За повече информация:

Силвия Лакова

AIG Life България

(02) 980 6064

 
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив