Снощи бяха връчени първите награди на най-силните марки на българския пазар Business Superbrands България, съобщиха организаторите.
На галавечеря в Централния военен клуб в София представители на 52 глобални и местни марки получиха награди от изпълнителния директор на световната Superbrands организация Еймън Седлър. Награди връчиха и министърът на икономиката и енергетиката Петър Димитров, Веселин Благоев, председател на Българската асоциация по маркетинг и главният редактор на Business Superbrands Катерина Запрянова.
Водещ на церемонията беше известният български журналист Драгомир Симеонов, а за доброто настроение на гостите се погрижиха Ангел Заберски – син и неговата джаз формация. В продължение на два часа оценените като Business Superbrands марки получаваха своето заслужено признание пред многобройна публика от бизнесмени, официални гости, посланици и гости от чужбина. В края на вечерта пък представителят на Generali спечели великолепен велосипед от специалната томбола на Business Superbrands.
На снимката: Участниците в Business Superbrands
500 български и световни марки и компании бяха избрани за Business Superbrands у нас. Независимото проучване посочи в. "Капитал" за най-силна българска бизнес марка, а лидер сред глобалните брандове е Google.
Луксозното първо издание на Business Superbrands за България представя историята, пътя на успеха и съвременните постижения на някои от най-силните бизнес брандове в страната. Проектът е част от глобалната програма Superbrands, която оперира в повече от 70 страни, и промотира водещите марки на националния пазар, както и добрите бизнес практики.
Включените в книгата на Superbrands брандове получиха правото на участие в престижното издание след регламентиран процес на селекция и оценяване от независимо експертно жури – Борда на Superbrands, чийто председател тази година е изпълнителният директор на Българската агенция за инвестиции Стоян Сталев. Членовете на Борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти.
На снимката: Joao Cabral, Manager New Markets EMEA, Google приема наградата на Google за лидер сред глобалните брандове от министъра на икономиката и енергетиката Петър Димитров
"Световната програма Superbrands получи своята заслужена премиера в България през 2006 г. с появата на първото издание на енциклопедията на най-силните търговски марки в страната. Щастлив съм, че днес сме заедно, за да отпразнуваме още един рожден ден – на книгата Business Superbrands. Това само доказва, че темповете на развитие на българската икономика са достатъчно бързи, за да накарат пазара сам да поиска своята втора книга от поредицата Superbrands", каза президентът на глобалната организация Имън Седлър.
"Появата на Business Superbrands на българския пазар е повод за радост не само за екипите, които стоят зад конкретните брандове, но и за всички, които вярват в бъдещето на една силна родна икономика. Радвам се, че с хората, които виждам в публиката, сме част от инициативата на Business Superbrands. Това е една възможност не просто да откроим успешните практики на българския пазар, но и да отбележим като цяло напредъка на нашата икономика, да експонираме бизнес марките, с които имаме пълното право да се гордеем", добави Веселин Благоев.
Списъкът на най-силните марки на българския пазар, включени в първото издание на Business Superbrands България 2007–2008, ще откриете тук.