Българските предприемачи и брокери на недвижими имоти вече имат възможност да търгуват на 14 национални пазара, само с участието си в един общоевропейски интернет портал - MySecondHome, който вече
разполага и с българска версия
Mysecondhome.bg. Всяка държава, участваща в платформата, разполага със собствен национален интернет сайт, където клиентът
може да открие всички оферти от 14-те страни, преведени на родния му език. Така българските обяви лесно достигат до нови потенциални клиенти в пасивни към нашия пазар страни като Унгария, Белгия и
Франция.
Изключителен представител и партньор на портала за страната ни е интернет сайтът
Largo.bg. “Чрез MySecondHome клиентите ни влизат с обявите си в максимален брой локални уебсайтове, където реално започва търсенето на имот. Това е изключително предимство
за всички родни инвеститори и предприемачи, които работят на пазара на имоти от типа втори дом. След оттеглянето на английските купувачи за много от тях намирането на нови пазари се оказа проблем, а
чрез MySecondHome ние им предлагаме целия европейски пазар с един бутон. Така те лесно и достъпно се озовават в полезрението на потенциалните купувачи. Друго важно предимство на платформата е
автоматичният превод на офертите на всички езици, участващи в портала”, коментира Георги Стаматов (на снимката), собственик на Largo.bg.
Към момента участващите в портала родни брокерски агенции са 48, въпреки че страницата ни е още в тестови режим. Официалният старт на партньорството и продажбите на общите услуги се предвижда за
18–20 април 2008 г. и ще съвпадне със специализираното имотно изложение BalpEx.
„Две са основните предимства, които Largo.bg предоставя на клиентите си, чрез този тип партньорство. Първо – по-добри финансови условия при закупуване на пакетите от българския оператор, отколкото от
сайта-майка. Второ - XML е услуга, която вече е готова, т.е. не се налага да се правят допълнителни технически разработки от страна на клиента,” допълни той.
Сайтът-майка е базиран в Холандия и функционира вече близо две години, като стартира с името SecondHomeMarket. От началото на март 2008 г. той се ребрандира и получава названието MySecondHome, като в
същото време се закупуват и всички домейни в 14-те държави, където има присъствие. Основната причина за промяната се дължи на цялостното преструктуриране на сайта, когато той получава стратегическа
подкрепа от "Дъч Телеграф", и финансова – от ING Bank.
„В моменти на криза потребителите стават по-предпазливи и е важно да знаят повече за инвестициите си. В MySecondHome те могат лесно да сравнят оферти от различни страни по основни показатели, като
цена на кв.м. например. Така те бързо разбират, че няма смисъл да купуват малък апартамент в Испания, ако за същите пари могат да имат къща с градина в близост до Бургас.”, коментира Вилем Балкема,
собственик на MySecondHome.