Международен панаир-Пловдив започва да излъчва собствена телевизионна програма, за да популяризира дейността на изложителите, участващи в неговите прояви. Тази услуга се предлага за първи път в
панаирната индустрия в България. Осъществяването на проекта стана възможно, след като днес Панаирът купи "Евроком България" ООД. От маркетинг отдела на телевизията потвърдиха за Econ.bg, че
сделката е финализирана.
Идеята за новата телевизия предвижда тя да бъде новинарска и с икономическа насоченост, да представя развитието на българския бизнес. В информационните емисии и публицистичните предавания ще намерят
място най-добрите експерти от различни браншове, за да предложат на зрителите прагматични съвети и анализи. Телевизията ще излъчва и реклама на фирми-изложители.
"Международен панаир-Пловдив" е предприятие, което прави реклама на своите клиенти, затова решихме да разширим тази услуга чрез създаването на собствена телевизия, в която те да имат повече шансове
за изява, обясни Георги Гергов, изпълнителен директор на дружеството. Според него това ще повиши ефекта от участието на фирмите в различните панаири и изложби. Всяка година в тях се включват над 8000
компании от 60 държави.