"Сигурност всеки ден" - мото на новата Агенция по храните

14.12.2010 | 12:49
по статията работи:
Конкурсът за лого беше спечелен от студио "Дизайнфилд"
"Сигурност всеки ден" - мото на новата Агенция по храните

Министерство на земеделието и храните избра победителите в конкурса за лого и мото на Българската Агенция по безопасност на храните.

Първа награда в конкурса за лого - 1000 лв., печели студио "Дизайнфилд". Втора и трета награда - съответно 500 и 300 лв., се печелят от физически лица. Това са Гергана Георгиева Попова и Цветана Козарова.

"Сигурност всеки ден" - мотото, предложено от Даниела Йонова, е победител в другия конкурс. Като победител то е избрано за мото на Агенцията по безопасност на храните, която се очаква да стартира от Нова година.

Второ място и награда от 300 лв. печели Магдалена Борисова с предложението "Проверено за теб". Трето място печели Бисера Дживодерова с предложение за мото: ,,За да се храните без риск".

Наградите за призьорите в конкурса за мото са съответно в размер на 500, 300 и 200 лв.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 11.12   361 г. – Император Фравий Клавдий Юлиан влиза в Константинопол, поемайки по този начин властта в цялата Римска империя. 1792 г. – Френската революция:...