Ин­декс за за­бе­ле­жи­мост на обя­ва­та, чис­ле­на ве­ли­чи­на за за­бе­ле­жи­мост­та (че­ти­мост­та) на ко­ло­на (или на стра­ни­ца) рекл. текст, ко­я­то по­каз­ва как­ва е ве­ро­я­т­ност­та да бъ­де ви­дя­на да­де­на рек­ла­ма. Из­пол­з­ва се от ам. фир­ма "Ал­ф­ред К. По­лиц Ри­зърч" и фи­ли­а­ли­те й в по­ве­че­то раз­ви­ти дър­жа­ви.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...