Рекламна формула, изведена от модела ДАГМАР на Ръсел Коли. Свежда резултата от рекламата до това, каква част от рекламовъзприемащите преминава през четирите фази на потребителското поведение: опознаване (awareness) на новата стока или марка; схващане (comprehension) на аргументацията; убеждение в качествата и предимствата на стоката (conviction) и че тя трябва да бъде придобита; действие (action) - т.е. извършване на самата покупка. Формулата АССА разглежда само една страна от модела ДАГМАР.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |