Рек­лам­на фор­му­ла, из­ве­де­на от мо­де­ла  ДАГ­МАР на Ръ­сел Ко­ли. Свеж­да ре­зул­та­та от рек­ла­ма­та до то­ва, как­ва част от рек­ла­мо­въз­п­ри­е­ма­щи­те пре­ми­на­ва през че­ти­ри­те фа­зи на пот­ре­би­тел­с­ко­то по­ве­де­ние: опоз­на­ва­не (awareness) на но­ва­та сто­ка или мар­ка; схва­ща­не (comprehension) на ар­гу­мен­та­ци­я­та; убеж­де­ние в ка­чес­т­ва­та и пре­дим­с­т­ва­та на сто­ка­та (conviction) и че тя тряб­ва да бъ­де при­до­би­та; дейс­т­вие (action) - т.е. из­вър­ш­ва­не на са­ма­та по­куп­ка. Фор­му­ла­та АС­СА раз­г­леж­да са­мо ед­на стра­на от мо­де­ла ДАГ­МАР.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...