Разпространяване на рекл. послание във въздушното пространство чрез самолети, вертолети и съвременни рекл. балони. Летателните апарати се използват за: влачене на една, две или повече "опашки" - големоформатни рекл. лозунги, транспаранти и др. (при височина на полета 250-300 m надпис до 50 знака се чете в диаметър от 3,5-4 кm); изписване на фирмата или на търг.марка с дим; хвърляне на листовки, мостри, рекл. подаръци и др. върху многолюдни места - на манифестации, митинги, фестивали, по плажове, стадиони, при което около 25% от разпръснатите материали стигат до адресатите.
А. се заплаща по количеството разпространени материали или реалното летателно време. А. се появява за първи път в България по време на Първото бълг. земеделско-промишлено изложение в Пловдив, 1892 (днес Пловдивски междунар.панаир), където една от главните атракции е бил балонът на Йожен Годар.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |