Зап­ла­ща­не на рекл.ус­лу­ги, пре­дос­та­ве­ни от рекл.аген­ция. Най-ши­ро­ко при­ло­же­ние в меж­ду­на­род­на­та рек­ла­ма имат сл. фор­ми на А.в.: аген­т­с­ка ко­ми­си­он­на (вж. Пет­на­де­сет плюс два); аген­т­с­ка ко­ми­си­он­на + стра­нич­ни раз­хо­ди (вж. Стой­ност плюс ко­ми­си­он­на); хо­но­рар + ко­ми­си­он­на; съв­куп­на, гло­бал­на су­ма; про­и­з­вод­с­т­ве­ни раз­хо­ди + хо­но­рар; гло­бал­на су­ма + ко­ми­си­он­на.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...