Сред­с­т­во за наг­лед­на аги­та­ция. За раз­ли­ка от от­пе­ча­та­ния пла­кат обик­но­ве­но се из­ра­бот­ва от ня­кол­ко те­ма­тич­но обе­ди­не­ни ма­те­ри­а­ли - сним­ки, ри­сун­ки, ка­ри­ка­ту­ри, худ. над­пи­си. Чрез не­го със соб­с­т­ве­ни сред­с­т­ва про­па­ган­дис­тът ре­а­ги­ра бър­зо на да­де­на идея, ак­ция, съ­би­тие. В пред­п­ри­я­ти­я­та слу­жи и ка­то фор­ма на фир­ме­ния пъб­лик-ри­лей­шънз.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...