Метод, въведен от кейнсианската школа в рекламата. Прилага се много за установяване рамките на рекл. финансиране по време на стопански рецесии и кризи, за да стимулира увеличението на реализацията. Практически разширяването на пласмента чрез А.р. става за сметка на др. марки, а не води до увеличаване на платежоспособното търсене. Поради това А.р. и методите на прилагането й са достъпни само за най-крупни монополи, във вреда на средните и дребните стокопроизводители.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |