Ме­тод, въ­ве­ден от кейн­си­а­н­с­ка­та шко­ла в рек­ла­ма­та. При­ла­га се мно­го за ус­та­но­вя­ва­не рам­ки­те на рекл. фи­нан­си­ра­не по вре­ме на сто­пан­с­ки ре­це­сии и кри­зи, за да сти­му­ли­ра уве­ли­че­ни­е­то на ре­а­ли­за­ци­я­та. Прак­ти­чес­ки раз­ши­ря­ва­не­то на плас­мен­та чрез А.р. ста­ва за смет­ка на др. мар­ки, а не во­ди до уве­ли­ча­ва­не на пла­те­жос­по­соб­но­то тър­се­не. По­ра­ди то­ва А.р. и ме­то­ди­те на при­ла­га­не­то й са дос­тъп­ни са­мо за най-круп­ни мо­но­по­ли, във вре­да на сред­ни­те и дреб­ни­те сто­коп­ро­и­з­во­ди­те­ли.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...