Техника за микроикономически анализ, използва­на за първи път от Курно и Маршал за анализ на пазара или на отделна сфера от икономиката сама по себе си. Обикновено се изследва взаимоотноше­нието само между две променливи, като се предпо­лага, че всичко друго, което би могло да окаже влияние върху това взаимоотношение, остава неп­роменено. При анализа на търсенето се изследва взаимоотношението между цената и търсеното ко­личество, като се смята, че "всички други условия са равни". Например вкусовете, доходите, остана­лите цени и други променливи, които биха могли да окажат вли­яние върху търсенето, остават непроменени.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8359
GBP2.4796 2.4887 2.2843
от 17:24 19 Април 2024 повече »
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
Зам.-министър Георгиева: Новият списък на професиите ще отговори на бъдещите нужди на бизнеса Новият списък на професиите за професионално образование и обучение е планиран за обществено обсъждане през юни. Той ще съдържа професии и...