Сто­ки­те, пус­на­ти на па­за­ра, без да бъ­дат оз­на­че­ни с мар­ка, на­и­ме­но­ва­ние за про­и­з­ход,фир­ме­но име. При­чи­ни­те са мно­го, ос­нов­ни­те - не­за­до­во­ли­тел­но ка­чес­т­во на сто­ка­та, нис­ка сте­пен на об­ра­бот­ка на про­дук­ци­я­та (су­ро­ви­на или по­лу­фаб­ри­кат, пред­наз­на­че­ни за след­ва­ща об­ра­бот­ка), стре­меж към ук­ри­ва­не на търг. връз­ки (напр. при ре­е­к­с­порт).

А.с. не мо­же да бъ­де иден­ти­фи­ци­ра­на от пот­ре­би­те­ля, към нея не се съз­да­ват трай­ни ку­пу­ва­чес­ки на­ви­ци чрез рек­ла­ма на фир­ма­та и търг. мар­ка. А.с. не мо­же да бъ­де обект на про­па­ган­д­ни ак­ции или сто­ко­ва рек­ла­ма. Тра­ди­ци­он­но­то мне­ние за по-ло­шо­то ка­чес­т­во на А.с. на­ла­га про­даж­ба­та им на по-нис­ки це­ни.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...