Състав и съотношение на отделните видове изделия в продукцията на едно предприятие или на предлаганите от търг. фирма стоки. Дели се на производствен А. (изразяващ производствения обхват на предприятието или фирмата) и търг. А. (количественото съотношение на предлаганите в търг. обект стокови групи и подгрупи). Планирането на А. се основава върху познаването на потребителя и състоянието и тенденциите на потребителското търсене. Запознаването на потенциалния купувач или на контрагентите с фирмения А. става на панаири, изложби или чрез каталози, ценоразписи, класьори, картели и др.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; УИ Стопанство; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |