Форма на ПР, наричана и "черен ПР". Основните цели при провеждането му са: дезинформиране на аудиторията за целите и намеренията на комуникатора; възпрепятстване на конкурента да се настани на даден пазар; компрометиране на съперничещите стоки, марки и фирми сред широката общественост и особено на международ. пазари; елиминиране на конкурента, на неговите марки или на стоките му от определен пазар.
Посочените цели често се покриват по характер и методи с непозволеното увреждане и недобросъвестната конкуренция, но въпреки това негласно и неофициално намират място в практиката на много фирми.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |