Ед­на от ос­нов­ни­те фор­ми на ра­ди­о­рек­ла­ма­та - крат­ка сцен­ка, в ко­я­то рекл. идея се раз­ви­ва за 20-30s. Дейс­т­ви­е­то е най-чес­то във фор­ма­та на ди­а­лог, ка­то се тър­си ори­ги­нал­на ком­по­зи­ция чес­то със за­бав­но или с ху­мо­рис­тич­но съ­дър­жа­ние. Има ви­со­ка сте­пен на за­па­ме­тя­ва­не  и ви­сок рекл. ефект. Б.а. се вмък­ва в от­дел­ни­те еми­сии или се включ­ва в рекл. бло­ко­ве.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...