Начин на производство и разпространяване на проспекти и др. печатни издания на външнотърг. реклама. За снижаване на себестойността им адресантите отпечатват само илюстративния материал - снимки, чертежи, рисунки, а текстът се допечатва в страната, където изданията ще се разпространяват. Колкото повече са езиците, на които трябва да бъде отпечатан текстът, толкова по-изгодно е прилагането на този начин.
Отпечатаните материали се наричат "Б.-проспект", "Б.-диплянка" и др. Б.-изданията се използват и при т.нар. франчайзинг, когато на материалите се оставя място за последващо нанасяне на марката и фирмата на контрагентите по франчайзинговия договор.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |