Начало › Блогове › Търговските съобщения на инфлуенсърите да са означени
06.06.2021
Регулаторът на Обединеното кралство за рекламата (ASA) публикува изследване  за търговските съобщения на инфлуенсърите в социалните медии.  Докладът сочи „разочароващ общ процент на съответствие“ с   правилата, изискващи рекламите в социалните медии да бъдат ясно означени като такива. Кодексът на Обединеното кралство (CAP Code), който се прилага за   платформите, изисква търговските съобщения да бъдат […]
Източник: Нели Огнянова
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив