Броширано непериодично печатно издание с малък обем (обикновено до 48 с., в някои страни - 3-5 коли), което се използва като рекл. средство за въвеждане на нови стоки при профилирани целеви групи - търг. работници, инженерно-техн. кадри, медици, профсъюзни дейци.
Стоковата Б. служи: за подробно описване на дадено промишлено изделие, начините за неговото използване, технологията на поддържане и съхранение и др.; за предлагане на цяла стокова (асортиментна) гама или комплект услуги. Пропагандно-рекл. Б. в престижната реклама има ограничен тираж (2000-3000 бр.), прецизно представително оформление и е средство на фирмения ПР.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |