До­пъл­ва­що рек­лам­но сред­с­т­во за прес­тиж­на или на­пом­ня­ща рек­ла­ма на сто­ки за ши­ро­ко пот­реб­ле­ние, сто­ки за дъл­гот­рай­на упот­ре­ба в би­та (напр. ле­ки ав­то­мо­би­ли) и ня­кои ус­лу­ги - в хо­те­ли­е­р­с­т­во­то и са­мо­лет­ни­те ком­па­нии. В. е рек­лам­но сред­с­т­во на про­и­з­во­ди­те­ля, ряд­ко на тър­го­ве­ца. Раз­да­ва се ка­то ли­чен по­да­рък при по­куп­ка или в раз­лич­ни на­сър­чи­тел­ни ак­ции. В. са: ма­ло­фор­мат­ни, го­ле­мо­фор­мат­ни, с ед­но или две ли­ца. Из­ра­бот­ват се глав­но на оф­сет или си­то­пе­чат.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...