Дял от съвременната емпирична социология, свързан с изследване мнението на цялото население или на част от него чрез анкетни проучвания. Изучаването на общественото мнение е една от основните задачи на рекл. социология, която цели да определи обсега и границите на установеното мнение относно обекта и субекта на рекламата, разпространението му в различните целеви групи и стабилността (лабилността) му. От голям интерес за рекл. социология са промените в общественото мнение в резултат на рекл. акции, кампании и ПР за контролиране на информацията и за извличане на бързи практически изводи.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |