Основано през 1948 в Амстердам със задачи: да установява и поддържа делови връзки между специалистите от отделни страни по въпросите на теорията и практиката на маркетинга, на изследванията на мненията в конюнктурата; да съдейства за европ. взаиморазбирателство чрез въвеждане на високи стандарти и лоялни точни изследвания. Е. разгръща голяма дейност: провежда всяка г. междунар. конференции по проблеми, свързани с изследвания на мненията и на маркетинга, профилирани и общотематични серии, семинари и курсове, подготвя и приема различни стандарти, издава сборници с изследвания и периодични издания. Членуват лица от различни държави, занимаващи се с изучаване на проблемите на стопанската конюнктура, както и лица, ползващи материалите и разработките му.
Бълг. специалисти участват в дейността на Е. от 1967. Висш орган на Е. е годишното събрание на членовете, което избира съвет от осем члена с председател, зам.-председател и секретариат (за решаване на текущи проблеми). Издава: годишен наръчник, сп. "European Research Review", излизащо два пъти годишно, и инфор. двумесечен бюлетин.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |