Сис­те­ма от на­чи­на­ния, из­вър­ш­ва­ни от фир­ма­та при из­нос на сто­ки или ус­лу­ги на вън­ш­ни па­за­ри. Еле­мен­ти­те на мар­ке­тин­го­ва­та по­ли­ти­ка на фир­ма­та (вж. Мар­ке­тинг-микс) - мар­ке­тин­го­во про­у­ч­ва­не, про­у­ч­ва­не на ко­нюн­к­ту­ра­та  и рекл. па­зар, на­сър­ча­ва­не на про­даж­би­те, це­но­ва по­ли­ти­ка, усъ­вър­шен­с­т­ва­не на ка­на­ли­те на ре­а­ли­за­ция, рек­ла­ма и ПР, се на­гаж­дат към ес­тес­т­во­то и спе­ци­фи­ка­та на от­дел­ни­те из­нос­ни па­за­ри.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...