1) Благосъстоянието на даден народ, класа или др. социална група.
2) Степента на развитие и на задоволяване на материалните и духовните нужди на даден народ, класа и пр. Ж.р. е сложна социално-икон. категория с дискусионен характер относно нейния обхват, съдържание и съотношение на отделните съставки и показатели. В съвременните маркетингови проучвания на Ж.р. особено значение имат: покупателните способности на населението и размерът на доходите спрямо пълния състав на интересуващия средния потребител или даден тип потребител кръг от стоки, услуги, такси и др.; жилищното състояние на населението (като жилищна площ на глава от населението и качеството на жилището); равнището на заетостта и безработицата; условията и качеството на образованието, медицинското обслужване; развитостта на инфраструктурата и пр.
Реклама и
насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |