Два закона за рекламата, формулирани от Алфред К. Полиц. Първият гласи: "Рекламата насърчава продажбата на добрия продукт и ускорява провала на лошия; тя показва качества на продукта, каквито той не притежава и помага на потребителя да разбере по-бързо това". Вторият гласи: "Рекламата, показваща микроскопичен отрицателен признак, който консуматорът не е в състояние да установи, помага да се види, че такъв признак няма и ускорява провала на стоката".
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |