Телевизионна система, чиито програми се предават чрез коаксиален кабел, а не по ефира, както е при обикновената телевизия. К.т. има големи предимства, тъй като чрез телекамера или видеопрожекционен апарат комуникаторът може да предава своя програма, вкл. тематично подбрана програма; създава се възможност (с помощта на техн. приставки) зрителите да станат активни участници в комуникацията; стабилността на образа не се влияе от електромагнитни смущения или природни препятствия. Съществен недостатък на К.т. е, че зрителите трябва да заплащат гледането й.
По своята същност К.т. влиза в конфликт с класическата търговска телевизия и с транслираните по нея реклами. От друга страна, тя разширява възможностите на РМП чрез излъчване на телевизионни спотове и информационни предавания в универсални магазини и големи супермаркети за насърчаване на продажбите чрез аудиовизуални програми по щандовете, на панаири и изложби, по делови срещи и търг. преговори и др., както и за квалификация на рекл. и търг. кадри.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |