Средство на външната реклама, което въздейства предимно с големите си размери и цветово решение и с простотата и лаконизма на рекл. идея. К. се изготвят по различен техн. начин - сграфито, мозайка, върху платно и др. и са дълготрайни. Изискванията както при плакатната реклама са: рекл. послание да е монотематично, схематично, просто, пресъздадено с висока графична култура и да използва много кратък текст. От голямо значение е худ. решение да бъде съобразено с мястото и мащабите на калканната стена, с околната архитектурна среда и да стане част от общото ансамблово решение на улицата.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |