Консултантската компания CoreBrand изнесе нов доклад, който разкрива както най-уважаваните, така и най-малко уважаваните технологични марки в САЩ. За целта са били интервюирани висши служители от различни сфери за това какво мислят за управлението, потенциала и репутацията на над 1000 компании.
Вижте кои са най-малко уважаваните марки в технологичния сват според CoreBrand, представени от „Бизнес инсайдър“:
1. Unisys: Предоставя ИТ услуги и консултации за големи корпорации и правителствени агенции. Компанията специализира в банкови технологии, аутсорсинг и интеграция на комплексни услуги.
2. Gognizant Technology: Както и Unisys, Cognizant предоставя ИТ решения за бизнеса. Растежът на аутсорсинг услугите на компанията я постави в списъка на сп. Fortune за 100-те най-бързо растящи компании между 2003 и 2012 г.
3. Ingram Micro: Ingram Micro е най-големият дистрибутор на информационна и маркетинг технология и мобилни продукти.
4. Analog Devices: Това е един от най-големите производители на компютърни чипове с над 60 000 клиента.
5. Seagate: Компанията произвежда всякакъв вид дискове за съхранение на данни и досега е продала над 2 млрд. твърди диска по целия свят.
Според „Бизнес инсайдър“ заключението, което може да бъде направено от прочуването е, че просто няма начин за подобни компании, предоставящи решения за бизнеса, да спечелят. Със сигурност да харчат милиони долари за рекламни кампании, достигащи до аудитория, която никога няма да си купи техния продукт, е безсмислено. Липсата на присъствие в медиите обаче е спечелила на тези компании неуважението на останалите представители на бизнеса.