1) Работна скица, макет. Работен план за рекламата в печата или при печатните рекл. издания за предварително изясняване на рекл. замисъл. При изработването му се налага да се сумират всички рекламни елементи на обявата в тяхното единство. С Л. трябва да се решат във взаимовръзка и единство въпросите на балансирането, контраста, пропорциите, движението, а често и въпросът за позицията на обявата. Използват се термините: макет, работен Л. (rough layout) и илюстрован Л. (illustrated layout).
2) Колективно оформление на печатната обява, в което участват различни рекл. специалисти: отговорник за продукта, рекламовед, психолог, текстер, художник, полиграф и др.
3) В субективен см.: окончателния резултат от графичното решение на рекламата в печата.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |