Продажбите на дребно в гръцките супермаркети продължават да са в застой от юни, потвърждавайки опасенията, че излизането на Гърция от програмата за спасяване няма автоматично да означава увеличаване на търсенето, особено след като няма увеличение на разполагаемите доходи.
Въпреки това през първите девет месеца на годината се наблюдава ръст от 2017 г., а с изключение на изненадите, 2018 г. следва да падне като втора поредна година на ръст на продажбите на супермаркети.
Фирмата за проучване на пазара IRI показа, че оборотът на супермаркетите се е увеличил с 1,7% през септември спрямо година по-рано. Увеличението обаче се дължи главно на факта, че в средата на 2017 г. бившата търговска мрежа на Marinopoulos не е възобновила изцяло дейността си под марката Sklavenitis, докато годишният темп на растеж изглежда постоянно се забавя от началото на лятото.