1) Ме­тод за пра­во­мер­но из­пол­з­ва­не на рекл. сред­с­т­ва и рек­ла­мо­но­си­те­ли за пос­ти­га­не на мак­си­мал­но ко­ли­чес­т­во рекл. кон­с­тан­ти, мак­си­ма­лен об­х­ват и мак­си­мал­но въз­дейс­т­вие вър­ху ауди­то­ри­я­та за кра­тък пе­ри­од. На­ри­ча се и на­си­ща­ща рек­ла­ма (saturation advertising).

2) Сте­пен на на­си­ща­не.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8676
GBP2.4796 2.4887 2.3169
от 00:24 27 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Тошко Йорданов: Държавата не отговаря на изискванията за еврозоната в момента Държавата отговаря на изискванията за еврозоната в момента, обяви депутатът от “Има такъв народ” Тошко Йорданов в ефира на БНР. Той обясни и че...